آپ کے لیے پیغام! دنیا کا بہترین پیغام آپ کی اپنی زبان میں [Urdu/اُردُو]

Please first read:
Attention, the following translation of the message has been automatically translated. The text may therefore contain errors. It is a temporary rough translation.
But you are free to share the text for non-profit purposes!
Please also read the article with more explanation: Explanation on the Temporary Rough Translations

Bitte vorher lesen:
Achtung, die folgende Übersetzung der Botschaft wurde automatisch übersetzt. Der Text kann deshalb Fehler enthalten. Es handelt sich um eine vorübergehende Rohübersetzung.
Du darfst den Text trotzdem gerne für nichtkommerzielle Zwecke weiterverbreiten!

Bitte lies auch den Artikel mit weiteren Erklärungen dazu: Erklärung zu den vorübergehenden Rohübersetzungen

براہ کرم پہلے پڑھیں:
انتباہ، پیغام کا درج ذیل ترجمہ خود بخود ترجمہ ہو گیا ہے۔ اس لیے متن میں غلطیاں ہوسکتی ہیں۔ یہ ایک عارضی خام ترجمہ ہے۔
آپ کو اب بھی غیر تجارتی مقاصد کے لیے متن کو دوبارہ تقسیم کرنے کا خیرمقدم ہے!
مزید وضاحت کے لیے براہِ کرم مضمون بھی پڑھیں: عارضی خام تراجم کی وضاحت

فہرست کا خانہ

مختصر ورژن

آپ کے لیے پیغام!

آپ کی اپنی زبان میں دنیا کا بہترین پیغام

درج ذیل پیغام نے پہلے ہی اربوں لوگوں کی زندگیوں کو بنیادی طور پر بدل دیا ہے۔ آپ کی زندگی ہمیشہ کے لیے بہتر کے لیے بدل سکتی ہے!
اس وقت کو لے لو کیونکہ یہ اس کے قابل ہے۔

 

 

کیwww.message-for-you.net

کیا آپ کبھی کبھی سوچتے ہیں کہ اس دنیا میں اتنی برائی کیوں ہے؟ ساری تکلیفیں کیوں؟ اور آپ اس دنیا میں خوشی کے ساتھ کیسے رہ سکتے ہیں؟

اس پیغام میں میں آپ کو بتانا چاہتا ہوں کہ اس دنیا میں برائی کیسے آئی۔ لیکن یہ بھی کہ آپ کس طرح ذاتی طور پر اس پر قابو پا سکتے ہیں اور حقیقی پائیدار joie de vivre حاصل کر سکتے ہیں۔

آسمان پر ایک فرشتہ تھا جو خدا کے تخت پر بیٹھا تھا۔ فرشتہ شیطان تھا۔ لیکن شیطان مغرور ہو گیا۔ اُس نے خُدا کے خلاف بغاوت کرنے کے لیے اپنی مرضی سے انتخاب کیا تھا۔

 

 

اس لیے خدا نے شیطان کو آسمان سے باہر پھینک دیا۔



 

 

تاہم، خدا خود اچھا ہے، اس کے باہر کوئی اچھا نہیں ہے. لہٰذا شیطان نے خدا کے پاس اپنی عزت کھو دی۔ اور اس طرح، اپنے زوال کے ساتھ، شیطان دنیا میں برائی لے آیا۔

اُس نے ابتدائی انسانوں کو بھی خدا کے خلاف بغاوت کرنے پر آمادہ کیا۔ شیطان خود ہمیشہ کے لیے کھو گیا ہے اور وہ لوگوں کو خدا سے دور رکھنے کی کوشش کرتا ہے تاکہ وہ کھو جائیں اور نجات نہ پائیں۔

 

ہماری غلطیاں، ہمارا جرم – جب ہم جھوٹ بولتے ہیں، چوری کرتے ہیں، برے خیالات یا برے الفاظ رکھتے ہیں… یہ سب ہمیں خدا کے ساتھ رابطے میں آنے سے الگ کرتا ہے۔

 



یہ ابھی کے لیے بری خبر ہے، لیکن یہ وہیں نہیں رکتی۔ اس مسئلے کا ایک آسان حل ہے۔ اور اس حل کا ایک نام ہے: یسوع

کیونکہ خدا ہم سے محبت کرتا ہے! اور وہ ہر انسان کو اپنی زندگی میں کم از کم ایک موقع دیتا ہے کہ وہ اس حل کو قبول کرے۔ یہ پیغام آپ کا موقع ہے!

 

 

 

پہلے میں آپ کو بالکل بتانا چاہوں گا کہ یسوع کون ہے:

آسمانی باپ، یسوع، اور روح القدس خدا ہیں۔ تین الہی ہستی ہیں جو مل کر تثلیث کی تشکیل کرتے ہیں۔ یہ اتحاد خدا بناتا ہے۔ پس یسوع ابدی اور قادر مطلق ہے۔ اور وہ خالق ہے۔

لیکن یسوع تقریباً 2000 سال پہلے اپنی مرضی سے اس دنیا میں ایک حقیقی انسان کے طور پر آیا تھا۔

 

 

 

 

 

وہ روح القدس سے حاملہ ہوا اور کنواری سے پیدا ہوا۔ اس نے انسانی زندگی بغیر کسی عیب کے اور باپ کے ساتھ کامل روحانی تعلق میں گزاری۔ اس نے دنیا کو دکھایا کہ خدا کیسا ہے…

پھر وہ رضاکارانہ طور پر مر گیا اور صلیب پر ہمارے قصور اور غلطیوں کے لیے۔ تیسرے دن وہ قبر سے جی اُٹھا۔ اور بعد میں وہ دوبارہ آسمانی باپ کے پاس واپس آیا۔

اس نے ایسا کیوں کیا؟ وہ آپ کی طرف سے تمام جرم برداشت کرنے کے لیے صلیب پر چڑھ گیا۔ تاکہ آپ اس سے آزاد ہو سکیں! لیکن آپ خود فیصلہ کریں کہ آپ یہ تحفہ قبول کرتے ہیں یا نہیں۔

 

 

اس کا مطلب ہے: آپ کیسے فیصلہ کرتے ہیں؟

کیا آپ خدا کا تحفہ قبول کرتے ہیں؟
اگر ہاں، تو آپ بچ جائیں گے اور خُدا کے بچے بن جائیں گے!

کیا آپ خدا کے تحفے کو مسترد کرتے ہیں؟
پھر تم کھوئے رہو گے۔ اس کا مطلب موت کے بعد گہری تاریکی میں خُدا سے ابدی جدائی بھی ہے۔

آپ اب خدا کے تحفے کو قبول کر سکتے ہیں! یا آپ اسے کونے میں چھوڑ سکتے ہیں اور اس کے بارے میں بھول سکتے ہیں… لیکن مضمرات سے آگاہ رہیں۔

ابھی، آج، وہ لمحہ ہے جب آپ کہہ سکتے ہیں: ’’ہاں، یسوع، میں آپ کو اپنی زندگی دینا چاہتا ہوں!‘‘
آپ کے یسوع میں تبدیل ہونے کے لمحے میں، روح القدس آئے گا اور آپ میں رہے گا۔ اُس کے ذریعے آپ روحانی طور پر، باطنی طور پر، نئے سرے سے پیدا ہوئے ہیں – اور آسمانی خاندان میں خُدا کے بچے کے طور پر پیدا ہوئے ہیں!

اب صلیب پر میرے ساتھ دعا میں شامل ہوں۔

میں دعا سے شروع کرتا ہوں اور اسے جملے کے ساتھ کہتا ہوں تاکہ آپ اسے کہہ سکیں (بلند آواز سے!)

درج ذیل دعا کوئی فارمولا نہیں بلکہ ایک تجویز ہے۔ آپ یسوع کو اپنی زندگی میں ان الفاظ کے ساتھ مدعو بھی کر سکتے ہیں جو آپ نے خود وضع کیے ہیں۔ سب سے اہم چیز آپ کا فیصلہ ہے۔ پھر بھی اونچی آواز میں دعا کریں، نہ صرف اپنے دماغ میں۔ اس معاملے میں بلند آواز سے دعا کرنا جسمانی اور روحانی دنیا کے سامنے اعتراف ہے۔

“پیارے خداوند یسوع،

میں اب ایک بچے کی طرح یقین کرنا چاہتا ہوں کہ میں آپ کو جان سکتا ہوں۔ کہ تم نے میرے قصور کی، میری کمزوریوں کی قیمت ادا کی۔ اور اس لیے اب میں تم سب پر الزام لگاتا ہوں۔

(اسے سب کچھ خاص طور پر بتائیں اور اسے دیں! اسے
بتائیں: “یسوع، یہ اور وہ صحیح نہیں تھا… میں نے وہاں جھوٹ بولا…” وغیرہ)

مجھے معاف کرنے کے لیے یسوع کا شکریہ! یسوع، میں اب آپ کو زندگی میں اپنے رہنما کے طور پر قبول کرتا ہوں! اور میں آپ سے پوچھتا ہوں، مجھے اپنی روح القدس عطا فرما! مجھے اب بچانے اور اپنا بچہ بنانے کے لیے آپ کا شکریہ!

آمین۔”

اگر آپ نے صرف یہ دعا کی ہے، تو میں آپ کو مبارکباد دینا چاہتا ہوں! کیونکہ اگر آپ نے ابھی اپنی جان یسوع کو دے دی ہے تو آپ کھو نہیں پائیں گے!

دوسروں کو یسوع کے لیے اپنے فیصلے کے بارے میں بتائیں! آپ اس پیغام کی سفارش بھی کر سکتے ہیں۔

اگر آپ کے پاس اب بھی سوالات ہیں، تو میں تجویز کرنا چاہوں گا کہ آپ اس پیغام کے تفصیلی ورژن کو بھی سنیں یا پڑھیں۔ آپ انہیں ہماری ویب سائٹ پر تلاش کر سکتے ہیں۔

ہماری ویب سائٹ پر آپ کو مزید معلومات بھی ملیں گی کہ اب آپ یسوع کی پیروی کیسے کر سکتے ہیں۔

بس جائیں:

www.message-for-you.net/discipleship

ہم آپ کو یسوع کے ساتھ آپ کے راستے پر بہت زیادہ خوشی اور برکت کی خواہش کرتے ہیں!

بغیر کسی ترمیم کے غیر تجارتی مقاصد کے لیے اس پیغام کو بلا جھجھک دوبارہ تقسیم کریں۔ دوسرے استعمال اور تبدیلیوں کے لیے تحریری منظوری درکار ہوتی ہے۔www.message-for-you.net. وہاں دوسری زبانوں اور دیگر ورژنز میں بھی دستیاب ہے (جیسے آڈیو فائلز، ویڈیوز، تفصیلی ورژن، مختصر ورژن، بچوں کے ورژن اور دیگر) اور کچھ زبانوں میں غیر رسمی (Du) شکل میں اور رسمی (Sie) شکل میں.

تفصیلی ورژن

آپ کے لیے پیغام!

آپ کی اپنی زبان میں دنیا کا بہترین پیغام

طویل ورژن (حصہ 1)

درج ذیل پیغام نے پہلے ہی اربوں لوگوں کی زندگیوں کو بنیادی طور پر بدل دیا ہے۔ آپ کی زندگی ہمیشہ کے لیے بہتر کے لیے بدل سکتی ہے!

اس وقت کو لے لو کیونکہ یہ اس کے قابل ہے۔

ہم کسی فرقے کی تشہیر نہیں کرتے۔
اس پیغام کے ساتھ ہم لوگوں کی مدد کرنا چاہتے ہیں کہ وہ اپنی زندگیوں (اور اپنے ساتھی انسانوں کی زندگیوں) کو یسوع کی شخصیت کی طرف موڑ دیں۔

کیwww.message-for-you.net
(دیگر زبانوں میں بھی دستیاب ہے۔)

بہت سے لوگ انٹرنیٹ پر ہماری وزارت میں مجھے لکھتے ہیں۔ اور پھر میں اکثر ان سے یہ سوال پوچھتا ہوں: “کیا آپ نے پہلے ہی جان بوجھ کر اپنی زندگی یسوع کے حوالے کر دی ہے؟” اور پھر بہت سے لوگ کہتے ہیں: “ہاں، میں ہر شام دعا کرتا ہوں۔”، “میں ہمیشہ سونے سے پہلے دعا کرتا ہوں۔” ’’میں خدا کے ساتھ اکثر بات کرتا ہوں۔‘‘ یا یہ بھی: ’’میں خدا پر یقین رکھتا ہوں۔‘‘ اور پھر وہ کہتے ہیں: ’’ہاں، یقیناً میں نے اپنی زندگی عیسیٰ کو دے دی ہے۔‘‘

بہت مختلف جوابات ہیں۔ کچھ یہ بھی کہتے ہیں: “ہاں، میں نے بچپن میں بپتسمہ لیا تھا…”۔ اور کچھ کہتے ہیں: “جی ہاں، یسوع ایک اچھا روحانی استاد/ ایک اچھا انسان/ ایک اچھی مثال ہے…”۔ تو بہت مختلف جوابات ہیں۔ لیکن ان لوگوں میں ایک چیز مشترک ہے: انہوں نے ابھی تک جان بوجھ کر اپنی زندگی یسوع کے حوالے نہیں کی ہے۔ وہ ایک طرح سے اس پر یقین رکھتے ہیں اور وقتاً فوقتاً دعا کرتے ہیں، لیکن انہوں نے ابھی تک اپنی جان نہیں دی ہے۔

اس کو سمجھنے کے لیے، میں آپ کو میراتھن کا استعمال کرتے ہوئے اس کی وضاحت کرنا چاہوں گا۔ رنر اس وقت تک انتظار کرتے ہیں جب تک کہ ریفری اسٹارٹ سگنل نہیں دیتا۔ اور پھر وہ دوڑنے لگتے ہیں۔ اور اب تصور کریں کہ آپ ان دوڑنے والوں میں سے ایک ہیں۔ اور آپ سٹارٹ سگنل کا انتظار نہیں کرتے، آپ بس چلنا شروع کر دیتے ہیں…

اور آپ بھاگتے ہیں اور بھاگتے ہیں اور بھاگتے ہیں… اور آپ واقعی کوشش کر رہے ہیں۔ تم اپنی پوری طاقت استعمال کرو! اور آپ خوش ہیں کیونکہ آپ پہلے ہی ختم دیکھ سکتے ہیں… لیکن ختم ہونے والا آدمی آپ سے کہتا ہے: “معذرت، میں آپ کو فاتح کا تمغہ نہیں دے سکتا۔” اور آپ کہتے ہیں: “کیا؟! کیوں نہیں؟ میں بھی دوسروں کی طرح بھاگا!‘‘

اور آدمی آپ سے کہتا ہے: “ہاں، لیکن آپ نے بغیر کسی سٹارٹ سگنل کے بھاگنا شروع کر دیا! آپ کی نسل غلط ہے۔ بدقسمتی سے آپ نے اسے کھو دیا۔”

اور یہ بالکل ویسا ہی ہے کہ یسوع پر ایمان لانا بغیر کسی کی زندگی کو اس کے سپرد کر دیا جائے۔ یہ شروع کے بغیر میراتھن کی طرح ہے۔

لیکن یسوع چاہتا ہے کہ آپ فتح یاب ہوں۔ اور ایک ابدی فاتح کے طور پر نہ کہ ابدی ہارنے والے کے طور پر۔ وہ واقعی چاہتا ہے کہ آپ یہ فاتح کا تمغہ وصول کریں۔ کہ آپ ہمیشہ کے لیے اُس کے ساتھ رہ سکتے ہیں! اور اس میں زندگی کا ہتھیار ڈالنا بھی شامل ہے۔

اور آپ شاید سوچ رہے ہوں گے کہ یسوع کے سامنے زندگی کا یہ ہتھیار کیسا لگتا ہے۔ اور “اسٹارٹ سگنل” سے اس کا کیا مطلب ہے۔ اور میں آپ کو بالکل بتانا چاہوں گا کہ یسوع کون ہے۔

 

آپ کے لیے ذاتی طور پر یسوع کون ہے؟

کیا وہ ایک اچھا آدمی رہا ہے؟ ایک اچھا استاد؟

– پہاڑ پر خطبہ سننا کہاں دلچسپ ہو سکتا ہے… کیا وہ بہت سے روحانی آقاؤں میں سے ایک ہے؟ تو کیا وہ بدھ، محمد وغیرہ کے مطابق ہے؟ کیا وہ آپ کے لیے کسی مذہب کا بانی ہے؟ میں آپ کو بتانا چاہوں گا کہ یسوع واقعی کون ہے۔

یسوع کون ہے؟

آسمانی باپ، یسوع، اور روح القدس خدا ہیں۔ تین الہی ہستی ہیں جو مل کر تثلیث کی تشکیل کرتے ہیں۔ یہ اتحاد خدا بناتا ہے۔ پس یسوع ابدی اور قادر مطلق ہے۔ اور وہ خالق ہے۔



لیکن یسوع تقریباً 2000 سال پہلے اپنی مرضی سے اس دنیا میں ایک حقیقی انسان کے طور پر آیا تھا۔











وہ روح القدس سے حاملہ ہوا اور کنواری سے پیدا ہوا۔ اس نے انسانی زندگی بغیر کسی عیب کے اور باپ کے ساتھ کامل روحانی تعلق میں گزاری۔ اس نے دنیا کو دکھایا کہ خدا کیسا ہے…

پھر وہ رضاکارانہ طور پر مر گیا اور صلیب پر ہمارے قصور اور غلطیوں کے لیے۔ تیسرے دن وہ قبر سے جی اُٹھا۔ اور بعد میں وہ دوبارہ آسمانی باپ کے پاس واپس آیا۔

میں آپ کو اس بارے میں مزید بتاؤں گا کہ یسوع نے ایک لمحے میں ایسا کیوں کیا – اور آپ کے لیے اس کا کیا مطلب ہے…

چنانچہ حضرت عیسیٰ علیہ السلام ہماری طرح ایک انسان کے طور پر اس دنیا میں آئے۔ وہ ہماری طرح رہتا تھا۔ صرف ایک بڑے فرق کے ساتھ: وہ مکمل طور پر خالص، محبت اور سچائی سے بھرا ہوا تھا۔ اس نے کبھی جھوٹ نہیں بولا، ہمیشہ سچ بولا۔ یہاں تک کہ اس نے اپنے بارے میں کہا کہ وہ سچائی کی شکل میں ہے! اس کا دعویٰ کون کر سکتا ہے؟ کیا آپ کہہ سکتے ہیں کہ آپ سچے ہیں؟ یا ذاتی طور پر محبت؟ … یسوع نے اپنے بارے میں کہا! اور اس نے کہا: میں راستہ، سچائی اور زندگی ہوں!

اور پھر اس نے ایک بہت اہم بات کہی: “…کوئی بھی میرے ذریعے سے باپ کے پاس نہیں آتا! اور یہ بہت اہم ہے، یہی سب کچھ ہے۔

لہذا، یسوع وہ ہے جو آپ کا ہاتھ پکڑ کر آپ سے کہنا چاہتا ہے: “مجھے قبول کرو اور میں آپ کو آسمانی باپ کے پاس لے جاؤں گا! میں تمہیں جنت میں، اپنی بادشاہی میں لے جاؤں گا!”

یہ زندگی کا ہتھیار ڈالنا ہے – کہ آپ اسے بتائیں (مثال کے طور پر): “ہاں، میں یہ چاہتا ہوں! میں آپ کے ساتھ ہمیشہ رہنا چاہتا ہوں! روزمرہ کی زندگی میں نہ صرف اب اور پھر… نہ صرف اتوار کو… ہمیشہ کے لیے! میں چاہتا ہوں کہ آپ میری زندگی کے رہنما بنیں۔ کہ تم میرے اچھے چرواہے ہو اور میں تمہاری بھیڑیں ہوں جو تمہارے پیچھے آتی ہیں۔ وہ آپ کی آواز سنتا ہے، جو واقعی آپ کے ساتھ پوری طرح سے رہنا چاہتا ہے!

یہ پیغام بہت گہرا ہے… اور میں آپ کو دکھانا چاہتا ہوں کہ یسوع نے آپ کے لیے کیا کیا۔

میں آپ کو صلیب دکھانا چاہتا ہوں۔ ہر چیز کا فیصلہ صلیب پر ہوتا ہے۔ آپ پوچھ سکتے ہیں، “کیا یہ صرف ایک خوفناک موت نہیں تھی؟ اس کا مجھ سے کیا تعلق؟”

میں نے پہلے کہا تھا کہ یسوع پاکیزگی، محبت میں رہتے تھے۔ کسی دوسرے انسان کی طرح! بغیر قصور کے، بغیر قصور کے۔ لیکن یسوع اس دنیا میں صرف یہ بتانے کے لیے نہیں آیا کہ ہمیں کیسے جینا ہے۔ بلکہ صلیب پر ہمارے لیے مرنا بھی۔

کیونکہ ہم، آپ اور میں، ہم سب، ہم ہمیشہ غلطیاں کرتے ہیں۔ ہم کامل نہیں ہیں۔ لیکن یسوع ایک کامل آدمی کے طور پر ہمارے پاس آیا! یسوع کامل ہے! لیکن ہماری غلطیاں، ہمارا جرم – جب ہم جھوٹ بولتے ہیں، چوری کرتے ہیں، برے خیالات یا برے الفاظ رکھتے ہیں… یہ سب ہمیں خدا کے ساتھ رابطے میں آنے سے الگ کرتا ہے۔ ایسا لگتا ہے جیسے ہمارے درمیان کسی چیز نے اپنا راستہ دھکیل دیا ہو۔ اور یہ زیادہ سے زیادہ ہو گیا ہے…
اور یسوع اس رابطے کو بحال کر سکتا ہے! وہ آپ کا ہاتھ پکڑ کر کہنا چاہتا ہے: “چلو، میں آپ کو وہاں واپس لے جاؤں گا جہاں آپ کا تعلق ہے، آپ کے آسمانی گھر میں!” وہ نہیں چاہتا کہ آپ گم ہو جائیں۔ جرم آپ کو ہمیشہ کے لیے خُدا سے جدا کر دے گا۔ اگر تم نے اسے صلیب پر نہیں چڑھایا۔ شاید آپ سوچیں: “میں اصل میں ایک اچھا انسان ہوں..؟! یہ میری غلطی نہیں ہے؟!” پھر سوچو کہ تم نے کہاں جھوٹ بولا… کہاں سچ نہیں بولا۔

اب میں آپ کو یہ بھی بتانا چاہوں گا کہ برائی اس دنیا میں کیسے آئی۔

جرم دنیا میں کیسے آیا؟

آسمان پر ایک فرشتہ تھا جو خدا کے تخت پر بیٹھا تھا۔ فرشتہ شیطان تھا۔









لیکن شیطان مغرور ہو گیا۔ اُس نے خُدا کے خلاف بغاوت کرنے کے لیے اپنی مرضی سے انتخاب کیا تھا۔ اس لیے خدا نے شیطان کو آسمان سے باہر پھینک دیا۔




تاہم، خدا خود اچھا ہے، اس کے باہر کوئی اچھا نہیں ہے. لہٰذا شیطان نے خدا کے پاس اپنی عزت کھو دی۔ کیونکہ اس نے برائی کا انتخاب کیا۔




اور اس طرح، اپنے زوال کے ساتھ، شیطان دنیا میں برائی لے آیا۔ اُس نے ابتدائی انسانوں کو بھی خدا کے خلاف بغاوت کرنے پر آمادہ کیا۔ وہ شیطان کے تسلط میں اور برائی کی طاقت کے نیچے آگئے…شیطان خود ہمیشہ کے لیے کھو گیا ہے اور وہ لوگوں کو خدا سے دور رکھنے کی کوشش کرتا ہے تاکہ وہ کھو جائیں اور بچ نہ جائیں۔

یہی وجہ ہے کہ یسوع اس دنیا میں آیا اور وہ ہم سے کہہ رہا ہے: “میں چاہتا ہوں کہ تم میرے پاس واپس آؤ تاکہ ہم دوبارہ گہری دوستی کر سکیں!” اور پھر وہ آپ کے لیے صلیب پر گیا: “وہاں صلیب پر، میں یہ سارا قصور اپنے اوپر لے لیتا ہوں!”

اور اس نے تمہاری ذہنی چوٹیں بھی اٹھائی ہیں۔ اُس نے یہ سب کچھ دیکھا ہے اور آپ سے کہتا ہے: ”میں نہیں چاہتا کہ آپ ابدی سوگ میں رہیں! میں تمہیں اپنی خوشی دینا چاہتا ہوں!” اس نے آپ کا غم، آپ کا درد، آپ کی تنہائی لی۔ وہ یہ سب دیکھتا ہے! وہ آپ کی پرواہ نہیں کرتا! وہ اس کے لیے صلیب پر چڑھ گیا۔ اور وہ آپ سے کہہ رہا ہے: “دیکھو، میں نے پہلے ہی آپ کے لیے سب کچھ کر دیا ہے! براہ کرم اسے قبول کریں! اور وہ آپ کو اپنی محبت دینا چاہتا ہے۔ اس نے صلیب پر اپنی محبت کا اظہار کیا۔ وہ کہتا ہے: “دیکھو، صلیب پر تم دیکھتے ہو کہ میں تم سے کتنا پیار کرتا ہوں!

اس کا مطلب ہے: آپ کیسے فیصلہ کرتے ہیں؟

کیا آپ خدا کا تحفہ قبول کرتے ہیں؟ اگر ہاں، تو آپ بچ جائیں گے اور خدا کے بچے بن جائیں گے!

کیا آپ خدا کے تحفے کو مسترد کرتے ہیں؟ پھر تم کھوئے رہو گے۔ اس کا مطلب موت کے بعد گہری تاریکی میں خُدا سے ابدی جدائی بھی ہے۔

آپ اب خدا کے تحفے کو قبول کر سکتے ہیں! یا آپ اسے کونے میں چھوڑ سکتے ہیں اور اس کے بارے میں بھول سکتے ہیں…
لیکن مضمرات سے آگاہ رہیں۔

ابھی، آج، وہ لمحہ ہے جب آپ کہہ سکتے ہیں: “ہاں، یسوع، میں آپ کو اپنی جان دینا چاہتا ہوں!”

جب آپ یسوع میں تبدیل ہو جائیں گے تو کیا ہوگا؟

یسوع میں آپ کی تبدیلی کے لمحے، روح القدس آئے گا اور آپ میں رہے گا۔








اُس کے ذریعے آپ روحانی طور پر، باطنی طور پر، نئے سرے سے پیدا ہوئے ہیں – اور آسمانی خاندان میں خُدا کے بچے کے طور پر پیدا ہوئے ہیں! آپ کا نام نہاد “بوڑھا آدمی” پھر روحانی طور پر یسوع کے ساتھ صلیب پر مر جاتا ہے اور آپ کو اس سے نئی زندگی ملتی ہے۔ اس سے آپ کو بالکل نئی شناخت ملتی ہے – بھکاری کے بچے سے بادشاہ کے بچے تک!

خُدا کے بچے کے طور پر آپ پھر روح القدس کی طاقت میں رہ سکتے ہیں – اور اب آپ کو برائی کے تسلط میں نہیں رہنا پڑے گا! (آپ کو اب بھی اس کے لیے آزاد مرضی ہوگی) اور یسوع آپ کو شیطان کے ہاتھوں سے لوگوں کو چھیننے کی اپنی طاقت بھی دیتا ہے!

اب صلیب پر میرے ساتھ دعا میں شامل ہوں۔

میں دعا سے شروع کرتا ہوں اور اسے جملے کے ساتھ کہتا ہوں تاکہ آپ اسے کہہ سکیں (بلند آواز سے!)

درج ذیل دعا کوئی فارمولا نہیں بلکہ ایک تجویز ہے۔ آپ یسوع کو اپنی زندگی میں ان الفاظ کے ساتھ مدعو بھی کر سکتے ہیں جو آپ نے خود وضع کیے ہیں۔ سب سے اہم چیز آپ کا فیصلہ ہے۔ یسوع آپ کے دل کو دیکھتا ہے، وہ جانتا ہے کہ آپ کا کیا مطلب ہے۔ پھر بھی اونچی آواز میں دعا کریں، نہ صرف اپنے دماغ میں۔ اس معاملے میں بلند آواز سے دعا کرنا جسمانی اور روحانی دنیا کے سامنے اعتراف ہے۔

“پیارے خداوند یسوع،

میں اب ایک بچے کی طرح یقین کرنا چاہتا ہوں کہ میں آپ کو جان سکوں۔ کہ تم نے میرے قصور کی، میری کمزوریوں کی قیمت ادا کی۔ اور یہی وجہ ہے کہ میں اب آپ کو سب کچھ دیتا ہوں، وہ سب کچھ جو میرا وزن کم کرتا ہے، ہر وہ چیز جو میں اپنے ساتھ لے جاتی ہوں۔ میں تمہیں وہ سب کچھ دوں گا جو میں نے اب تک غلط کیا ہے۔

(اسے خاص طور پر سب کچھ بتائیں اور اسے اس کے حوالے کر دیں! اسے بتائیں، “یسوع، یہ اور وہ درست نہیں تھا… میں نے جھوٹ بولا…” وغیرہ۔
جیسے ہی آپ سب کچھ اس کے حوالے کر دیتے ہیں، اس کا خون تمام گناہوں کو ڈھانپ دیتا ہے۔ اس کا خون آپ کو ڈھانپتا ہے۔)

مجھے اب معاف کرنے کے لیے یسوع کا شکریہ! مجھے صاف کرنے کے لئے شکریہ! یسوع، میں اب آپ کو زندگی میں اپنے رہنما کے طور پر قبول کرتا ہوں! جیسا کہ میرے رب! میرے نجات دہندہ کے طور پر! اور میں آپ سے پوچھتا ہوں: میری زندگی میں آؤ! اور میں آپ سے پوچھتا ہوں، مجھے اپنی روح القدس عطا فرما! مجھے اپنی روح القدس سے بھر دو! مجھے اب بچانے کے لیے شکریہ! آپ کا شکریہ کہ میں اب آپ کا بچہ ہوں!

آمین۔”

اگر آپ نے صرف یہ دعا کی ہے، تو میں آپ کو مبارکباد دینا چاہتا ہوں! کیونکہ تب آپ ابدی فاتح بن گئے ہیں۔ پھر آپ نے “اسٹارٹ سگنل” کا انتظار کیا اور روانہ ہو گئے۔ “نسل” اب درست ہے!

اور میں آپ کو جان 3:16 سے یہ بتانا چاہتا ہوں: “خدا نے دنیا سے ایسی محبت کی کہ اس نے اپنا اکلوتا بیٹا بخش دیا، تاکہ جو کوئی اس پر ایمان لائے ہلاک نہ ہو بلکہ ہمیشہ کی زندگی پائے۔”

اس کا مطلب ہے کہ اگر آپ نے ابھی اپنی جان یسوع کو دے دی ہے تو آپ ضائع نہیں ہوں گے! اب یہ محفوظ ہے، اب آپ “نجات کا یقین” حاصل کر سکتے ہیں۔ “نجات کی یقین دہانی” کا مطلب ہے کہ آپ کو 100% یقین ہے کہ آپ جنت میں جائیں گے۔ اور کامیابی سے نہیں، بلکہ اس لیے کہ آپ نے قبول کیا جو یسوع نے آپ کے لیے صلیب پر کیا! اب آپ بچ گئے ہیں۔ – فضل سے. کیونکہ آپ نے اس کا تحفہ قبول کیا۔

لیکن اب یہ اور بھی آگے بڑھ گیا ہے۔ کیونکہ اب آپ نے صرف اپنا راستہ بنایا ہے۔ اب یہ جانشینی کے بارے میں ہے۔ وہ اچھا چرواہا ہے اور تم اس کی پیروی کرتے ہو۔ اور یہ بالکل کیسا لگتا ہے، میں آپ کو دوسرے حصے میں بتاؤں گا۔



دوسروں کو یسوع کے لیے اپنے فیصلے کے بارے میں بتائیں! آپ اس پیغام کی سفارش بھی کر سکتے ہیں۔








اب جانشینی کے بارے میں دوسرے حصے کے لیے…




آپ کے لیے پیغام!

آپ کی اپنی زبان میں دنیا کا بہترین پیغام

کیسے آگے بڑھیں (پیغام کا حصہ 2)

یہ دنیا کے سب سے بڑے پیغام کا دوسرا حصہ ہے جس نے اربوں لوگوں کی زندگیوں کو بنیادی طور پر بدل دیا ہے۔

کی www.message-for-you.net

(دیگر زبانوں میں بھی دستیاب ہے۔)

اگر آپ نے اس پیغام کا پہلا حصہ نہیں دیکھا یا نہیں سنا تو براہ کرم پہلے ایسا کریں۔

اب دوسرے حصے کے لیے…

 

تو کراس نقطہ آغاز ہے۔ اور اگر آپ نے اپنی جان یسوع کو دے دی، تو آپ نے درست فیصلہ کیا!

اور اب یہ جاری ہے۔ جب آپ نے اپنی جان یسوع کو دی، تو آپ نے (علامتی طور پر) اپنا بیگ لیا اور اسے خالی کر دیا۔ آپ کے بیگ میں بہت سا کوڑا تھا جس کی اب آپ کو ضرورت نہیں تھی۔ اور آپ نے کہا، “یسوع، میں یہ سب آپ کو دیتا ہوں!” آپ نے یہ سب کچھ اُس کو دیا۔ اور جیسا کہ پہلے ہی کہا گیا ہے، اس میں ایسی چیزیں تھیں جن کی آپ کو مزید ضرورت نہیں ہے (مثلاً جرم، ذہنی چوٹ وغیرہ)۔

یسوع اب کیا کرنا چاہتا ہے: وہ آپ کے بیگ کو دوبارہ بھرنا چاہتا ہے!

وہ آپ کو اپنے ساتھ لے جانے کے لیے مفید چیزیں دینا چاہتا ہے۔ جیسے سفری انتظامات جن کی آپ کو چلتے پھرتے ضرورت ہوتی ہے۔

سب سے پہلے، یہ یقیناً بہت ضروری ہے کہ آپ کے پاس پینے کے لیے کچھ ہو۔ تاکہ راستے میں پیاس سے نہ مرو۔ میں علامتی طور پر آپ کو تازہ، صاف، صحت مند پانی کے ساتھ پانی کی بوتل دکھاؤں گا۔ پانی روح القدس کی نمائندگی کرتا ہے۔ جب آپ نے اپنی زندگی یسوع کو دی تو روح القدس آپ میں آیا۔

تب روح القدس آپ میں ہے، لیکن آپ بار بار اس سے معمور ہو سکتے ہیں۔ اس سے “پیو”، تو بات کرنے کے لیے۔ اس لیے یہ ضروری ہے کہ آپ اس زندہ پانی کو بھی پئیں… اور اس طرح آپ ہمیشہ اس سے تروتازہ رہیں گے۔
روح القدس ایک شخص ہے، وہ خدا ہے۔ لیکن آپ اس کی طاقت کا تجربہ بھی کر سکتے ہیں، اس سے معمور ہو سکتے ہیں اور اس طرح بات کرنے کے لیے، اس کی طاقت کو پی سکتے ہیں۔
شاگردی کے لیے یہ بھی ضروری ہے کہ آپ روح القدس میں بپتسمہ لیں۔ کہ تم اس کی قدرت میں غرق ہو جاؤ گے۔ اس کا مطلب ” روح بپتسمہ” یا “روح القدس میں بپتسمہ” بھی ہے۔ میں اپنی ویب سائٹ پر ایک مضمون میں روح کے بپتسمہ کے بارے میں مزید تفصیل سے لکھتا ہوں۔ براہ کرم اس پر ایک نظر ڈالیں۔

اگلا، یقیناً، یہ بھی ضروری ہے کہ آپ کو معلوم ہو کہ آپ کہاں جا رہے ہیں۔ یسوع آپ کو ہدایات دیتا ہے، تو بات کرنے کے لیے۔

یہ ہدایات بائبل یا خدا کے کلام کے لیے کھڑی ہیں۔

آپ سوچ رہے ہوں گے، “لیکن میرے پاس ایک بائبل ہے اور میں نے اسے کئی بار پڑھا ہے، لیکن مجھے سمجھ نہیں آئی!” ایسا اس لیے ہے کہ بائبل کو سمجھنے کا واحد طریقہ روح القدس کے ذریعے ہے۔ روح القدس آپ کے لیے لفظ کو سمجھے گا۔ اور وہ آپ کو بتاتا ہے، اس لیے: “میں آپ کو بتاؤں گا کہ بائبل کیسے پڑھی جائے۔ میں آپ کو بتاؤں گا کہ اس کا کیا مطلب ہے۔” اور اچانک ایسا ہوتا ہے جب آپ روشنی دیکھتے ہیں اور آپ کو احساس ہوتا ہے: “ارے، اچانک مجھ پر سب کچھ واضح ہو گیا!”
اور آپ روح القدس سے آپ کو کچھ چیزوں کی وضاحت کرنے کے لیے بھی کہہ سکتے ہیں: “اس عبارت کا کیا مطلب ہے؟ اور ذاتی طور پر میرے لیے اس کا کیا مطلب ہے؟” پھر وہ آپ کے لیے کلام کو زندہ کرتا ہے۔ لہذا آپ اپنے راستے پر اکیلے نہیں ہیں۔

اگلا، میں آپ کو ایک سیل فون دکھانا چاہتا ہوں۔ اس کا مطلب کمیونٹی ہے ۔
یسوع نہیں چاہتا کہ آپ اپنی واک پر اکیلے رہیں۔ وہ یقیناً آپ کے ساتھ ہے، لیکن وہ یہ بھی چاہتا ہے کہ آپ یسوع کے دوسرے پیروکاروں کے ساتھ رابطہ رکھیں۔ کہ آپ ان سے بات کریں، ان سے خیالات کا تبادلہ کریں۔
دوسرے عیسائیوں کے ساتھ رفاقت چرچ میں ہو سکتی ہے۔ لیکن یہ گھریلو گروپ بھی ہو سکتا ہے۔ جہاں آپ گھر پر عیسائیوں سے ملتے ہیں اور آپ ایک ساتھ بائبل پڑھتے ہیں، اکٹھے دعا کرتے ہیں وغیرہ۔

ایسا کرنے کا سب سے اچھا کام یہ ہے کہ آپ اپنے اردگرد نظر ڈالیں کہ آپ کے شہر یا اس علاقے میں جہاں دوسرے مسیحی ہیں جن سے آپ مل سکتے ہیں۔ میں آپ کو یہ مشورہ دینا چاہوں گا کہ یہ ضروری ہے کہ ان کے پاس بائبل کی بنیاد ہو اور وہ روح القدس کے لیے کھلے ہوں۔

پھر ایک چوتھا نکتہ ہے۔ یہ چوتھا مرحلہ پانی کا بپتسمہ ہے۔ پانی میں ڈوب جانا۔

یہ اس بات کی علامت ہے کہ آپ نے اپنی زندگی یسوع کو دے دی اور اب سب کچھ نیا ہو گیا ہے۔ کہ آپ کے پرانے نفس کو مصلوب کیا گیا تھا، آپ اس کے ساتھ روحانی طور پر مر گئے اور پھر اس کے ساتھ دوبارہ جی اٹھے! یہ موت اور قیامت کی نمائندگی کرتا ہے۔

وسرجن پانی میں صحیح بپتسمہ ہے، اور پہلے مسیحیوں نے بھی ایسا ہی کیا تھا۔ دوسری طرف بچے کو بپتسمہ دینا یا پانی چھڑکنا درست نہیں ہے۔ شاید آپ سوچیں: “میں نے ایک بچے کے طور پر بپتسمہ لیا تھا، یہ کافی ہوگا۔” نہیں، براہ کرم اپنے آپ کو صحیح طریقے سے اور بائبل کے مطابق پانی میں ڈوب کر بپتسمہ لینے دیں۔ بس جاؤ اور دیکھو کہ کیا ایسے مسیحی ہیں جو آپ کو بپتسمہ دے سکتے ہیں۔

وہ چار مراحل ہیں۔ اور اب آپ اپنا بیگ لے کر روانہ ہو گئے۔

بلاشبہ، سفری انتظامات بیگ میں غیر فعال نہیں رہتے، آپ کو چلتے پھرتے سفری انتظامات (بہت عملی) کی ضرورت ہوتی ہے۔ بالکل عام اضافے کی طرح۔ اس لیے آپ اپنا نقشہ دیکھتے رہتے ہیں، مثال کے طور پر: “مجھے اصل میں کہاں جانا ہے؟ خُداوند، براہِ کرم مجھ سے بات کریں!”
خُدا بائبل کے ذریعے بات کرتا ہے، بلکہ تاثرات جیسے کہ ذہنی یا صوتی سنائی دینے والے الفاظ، تصویروں، خوابوں اور خوابوں کے ذریعے بھی بولتا ہے۔ وہ دوسرے لوگوں کے ذریعے بھی آپ سے بات کر سکتا ہے۔
آپ ہماری ویب سائٹ پر اس موضوع پر وضاحتی مضامین تلاش کر سکتے ہیں “خدا کا بولنا”، مثال کے طور پر کسی کے تاثرات کو درست طریقے سے جانچنے کا طریقہ (یعنی بائبل کے خلاف اور خدا کے کردار کے خلاف)۔
اس کی آواز کو جانیں اور اسے ذاتی طور پر اپنے لیے محسوس کریں! پھر آپ صحیح راستے پر ہیں۔ کیونکہ وہ اچھا چرواہا ہے اور تم اس کی بھیڑیں ہو جو اس کی آواز سن سکتی ہیں۔

بلاشبہ پیتے رہنا بھی ضروری ہے۔ روح القدس سے بار بار معمور ہونا۔ اس کی قدرت میں رہنے کے لیے، بالکل اسی طرح جیسے پہلے مسیحی پینتیکوست پر روح القدس کی طاقت سے معمور تھے۔ ہماری ویب سائٹ پر روح بپتسمہ اور روح کے تحفے کے عنوانات پر مزید۔

جیسا کہ پہلے ذکر کیا گیا ہے، دوسرے مسیحیوں کے ساتھ رفاقت بھی اہم ہے، جیسا کہ پانی کا بپتسمہ ہے۔

آپ ہماری ویب سائٹ پر شاگردی کے بارے میں ان تمام موضوعات پر مفید مضامین پڑھ سکتے ہیں۔

اب جانشینی کے مراحل کے ساتھ ایک مختصر جائزہ:


ان اقدامات کی ترتیب اہم نہیں ہے! لہذا آپ پہلے بپتسمہ لے سکتے ہیں اور پھر بائبل حاصل کر سکتے ہیں۔ یا آپ فوراً بائبل حاصل کر سکتے ہیں اور پھر بپتسمہ لے سکتے ہیں۔ اپنے لیے فیصلہ کریں (خدا سے دعا میں بھی) آپ پہلے کیا کر سکتے ہیں۔ لیکن: جانشینی کے لیے تمام اقدامات اہم ہیں۔

ایک اور بات: نجات کے لیے یہ اقدامات ضروری نہیں ہیں۔ اس کا مطلب ہے: اگر آپ نے پہلے ہی یسوع کو اپنی جان دے دی ہے (جیسا کہ میں نے پہلے حصے میں وضاحت کی ہے)، تو آپ بچ گئے ہیں۔ لیکن قدم اطاعت کے قدم ہیں۔ اگر آپ یسوع کے فرمانبردار بننا چاہتے ہیں تو آپ کو جانا چاہیے۔ کیونکہ وہ آپ کو صرف آپ کے راستے پر نہیں بھیجتا، وہ آپ کو سفر کے لیے سامان فراہم کرتا ہے۔ قدم رضاکارانہ ہیں، لیکن یسوع آپ سے کہتا ہے کہ آپ ان کو لے جائیں۔

آپ یسوع کی پیروی کرنا چاہتے ہیں۔ وہ اچھا چرواہا ہے اور آپ اس کی آواز سننا چاہتے ہیں۔ آپ جاننا چاہتے ہیں کہ اس نے آپ کے لیے ذاتی طور پر اور کیا منصوبہ بنایا ہے (مثلاً آپ کا ذاتی پیشہ)۔ آپ جاننا چاہتے ہیں کہ وہ آپ کے بارے میں کیا کہتا ہے (یعنی اس میں آپ کی شناخت)۔ آپ دوسروں کے ساتھ خیالات کا تبادلہ کرنا اور ان سے پوچھنا چاہیں گے، مثال کے طور پر: “آپ نے خدا کے ساتھ کیا تجربہ کیا ہے؟” یا: “بائبل میں اس اور اس کا کیا مطلب ہے؟” وغیرہ۔

شاگردی کے لیے بہت کچھ… مبارک ہو!

ہماری ویب سائٹ پر آپ کو جانشینی کے لیے مزید مدد ملے گی۔

بس جائیں:

www.message-for-you.net/discipleship

آپ کو وہاں مفت ڈاؤن لوڈ، اشتراک کرنے کے لیے مواد اور بہت کچھ ملے گا!

ہم آپ کو یسوع کے ساتھ آپ کے راستے پر بہت زیادہ خوشی اور برکت کی خواہش کرتے ہیں!

بغیر کسی ترمیم کے غیر تجارتی مقاصد کے لیے اس پیغام کو بلا جھجھک دوبارہ تقسیم کریں۔ دوسرے استعمال اور تبدیلیوں کے لیے تحریری منظوری درکار ہوتی ہے۔www.message-for-you.net. وہاں دوسری زبانوں اور دیگر ورژنز میں بھی دستیاب ہے (جیسے آڈیو فائلز، ویڈیوز، تفصیلی ورژن، مختصر ورژن، بچوں کے ورژن اور دیگر) اور کچھ زبانوں میں غیر رسمی (Du) شکل میں اور رسمی (Sie) شکل میں.


Discover more from Message-For-You.net

Subscribe to get the latest posts to your email.