Missaghju per voi! U megliu messagiu in u mondu in a vostra lingua [Corsican/Corsu]

Please first read:
Attention, the following translation of the message has been automatically translated. The text may therefore contain errors. It is a temporary rough translation.
But you are free to share the text for non-profit purposes!
Please also read the article with more explanation: Explanation on the Temporary Rough Translations

Bitte vorher lesen:
Achtung, die folgende Übersetzung der Botschaft wurde automatisch übersetzt. Der Text kann deshalb Fehler enthalten. Es handelt sich um eine vorübergehende Rohübersetzung.
Du darfst den Text trotzdem gerne für nichtkommerzielle Zwecke weiterverbreiten!

Bitte lies auch den Artikel mit weiteren Erklärungen dazu: Erklärung zu den vorübergehenden Rohübersetzungen

Per piacè leghje prima :
Attenzione, a traduzzione seguente di u missaghju hè stata tradutta automaticamente. U testu pò dunque cuntene errori. Questa hè una traduzzione cruda temporale.
Siate sempre benvenuti à ridistribuisce u testu per scopi micca cummerciale !
Per piacè leghjite ancu l’articulu per più spiegazioni: Spiegazione di e traduzioni crude tempuranee

Table of Contents

Versione Corta

Missaghju per voi!

U megliu messagiu in u mondu in a vostra lingua

U missaghju dopu hà digià cambiatu fundamentalmente a vita di miliardi di persone. A vostra vita pò cambià per sempre per u megliu!
Pigliate stu tempu perchè vale a pena.

 

 

Di www.message-for-you.net

A volte vi dumandate perchè ci hè tantu male in stu mondu ? Perchè tuttu u soffrenu? E cumu si pò campà in stu mondu cun gioia?

In questu missaghju vogliu dì cumu u male hè ghjuntu in stu mondu. Ma ancu cumu pudete superà personalmente è uttene una vera gioia di vivere durabile.

Ci era un anghjulu in u celu chì si pusò nantu à u tronu di Diu. L’anghjulu era Satanassu. Ma Satana hè diventatu fieru. Avia sceltu di a so propria vuluntà di ribellu contru à Diu.

 

 

Hè per quessa chì Diu hà cacciatu Satanassu da u celu.



 

 

Tuttavia, Diu stessu hè bonu, fora di ellu ùn ci hè micca bè. Allora Satanassu hà persu a gloria chì avia cun Diu. È cusì, cù a so caduta, Satanassu purtò u male in u mondu.

Hà tentatu ancu i primi umani à ribellu contru à Diu. Satanassu stessu hè persu per sempre è prova di mantene a ghjente luntanu da Diu per ch’elli saranu persi è micca salvati.

 

I nostri sbaglii, a nostra culpabilità – quandu mentimu, arrubbamu, avemu pinsamenti cattivi o parolle cattivi… tuttu questu ci separa da vene in cuntattu cù Diu.

 



Hè una mala nutizia per avà, ma ùn si ferma micca quì. Ci hè una suluzione sèmplice à stu prublema. È sta suluzione hà un nome: Ghjesù

Perchè Diu ci ama ! È dà à ogni esse umanu almenu una chance in a so vita per accettà sta suluzione. Stu missaghju hè a vostra chance!

 

 

 

Prima mi vogliu dì esattamente quale hè Ghjesù:

Babbu Celeste, Ghjesù, è u Spìritu Santu sò Diu. Ci sò trè Persone divine chì inseme formanu a Trinità. Sta unità face Diu. Allora Ghjesù hè eternu è omnipotente. È ellu hè Creatore.

Ma Ghjesù hè vinutu vuluntariamente circa 2000 anni fà cum’è un veru omu in stu mondu.

 

 

 

 

 

Hè statu cuncipitu da u Spìritu Santu è natu da una vergine. Hà campatu una vita umana senza difetti è in una relazione spirituale perfetta cù u Babbu. Hà dimustratu à u mondu cumu hè Diu…

Allora morse volontariamente è vicariously per a nostra culpabilità è i sbagli nantu à a croce. U terzu ghjornu si risuscita da a tomba. È più tardi tornò à u Babbu Celeste di novu.

Perchè ellu hà fattu questu? Si n’andò à a croce per portà tutte e culpabili per voi. Cusì chì pudete esse LIBERU! Ma decide per voi stessu s’ellu accetta stu rigalu o micca.

 

 

Questu significa: Cumu decide?

Acceptate u rigalu di Diu ?
Sì sì, allora sarete salvatu è diventate un zitellu di Diu!

Ricusate u rigalu di Diu ?
Allora restate persu. Questu significa ancu più tardi dopu a morte una separazione eterna da Diu, in a bughjura prufonda.

Pudete accettà u rigalu di Diu per voi ORA! O pudete lascià in u cantonu è scurdate di questu… Ma attente à l’implicazioni.

Avà, oghje, hè u mumentu chì pudete dì: “Iè, Ghjesù, vogliu dà a mo vita!”
In u mumentu di a vostra cunversione à Ghjesù, u Spìritu Santu vene è stà in tè. Attraversu ellu sì spiritualmente, internu, natu di novu – è natu cum’è un figliolu di Diu in a famiglia celestiale!

Avà unisciti à mè in preghiera nantu à a croce.

Accuminciamu cù a preghiera è dicu frasa per frase per pudè dìla (à alta voce !).

A preghiera seguente ùn hè micca una formula ma un suggerimentu. Pudete ancu invità à Ghjesù in a vostra vita cù e parolle chì avete formulatu. A cosa più impurtante hè a vostra decisione. Pregate sempre LOUD, micca solu in a vostra mente. Pregà in alta voce in questu casu hè una cunfessione davanti à u mondu fisicu è spirituale.

“Caru Signore Ghjesù,

Avà vogliu crede cum’è un zitellu chì vi possu cunnosce. Chì avete pagatu per a mo culpabilità, per e mo debule. È cusì avà vi culpisce tutti.

(Dite-Lui tuttu in modu specificu è dà-Llu!
Dite-Lui: “Ghjesù, questu è questu ùn era micca ghjustu… aghju mentitu quì…” etc.)

Ti ringraziu Ghjesù per pardunà mi! Ghjesù, aghju accettatu avà cum’è a mo guida in a vita! È ti dumandu, dammi u to Spiritu Santu ! Grazie per avè salvatu avà è per avè fattu u vostru zitellu!

AMEN.”

S’è vo avete appena pricatu cusì, allora vi vogliu felicità! Perchè ùn avete micca persu se avete datu a vostra vita à Ghjesù avà!

Dì à l’altri di a vostra decisione per Ghjesù! Pudete ancu ricumandemu stu missaghju.

Sè vo avete sempre dumande, vogliu ricumandemu chì voi ancu ascolta o leghje a versione dettagliata di u messagiu. Li pudete truvà nantu à u nostru situ web.

In u nostru situ web truverete ancu più nantu à cumu pudete seguità à Ghjesù avà.

Basta à andà à:

www.message-for-you.net/discipleship

Vulemu assai gioia è benedizioni in u vostru caminu cù Ghjesù!

Sentite liberu di redistribuisce stu missaghju per scopi micca cummerciale senza mudificazione. Altri usi è cambiamenti necessitanu l’appruvazioni scritta di www.message-for-you.net. Ci hè ancu dispunibule in altre lingue è in altre versioni (per esempiu cum’è schedarii audio, video, versione dettagliata, versione corta, versione per i zitelli è altri) è in alcune lingue in forma informale (Du) è in forma formale (Sie).

Versione dettagliata

Missaghju per voi!

U megliu messagiu in u mondu in a vostra lingua

Versione longa (Parte 1)

U missaghju dopu hà digià cambiatu fundamentalmente a vita di miliardi di persone. A vostra vita pò cambià per sempre per u megliu!

Pigliate stu tempu perchè vale a pena.

Ùn avemu micca publicità per alcuna setta.
Cù stu missaghju vulemu aiutà a ghjente à riorientà a so vita (è a vita di i so cumpagni umani) versu a persona di Ghjesù.

Di www.message-for-you.net
(Disponibile ancu in altre lingue.)

Parechje persone mi scrivenu in u nostru ministeru in Internet. E poi li faci spessu a quistione: “Avete digià cuscentemente datu a vostra vita à Ghjesù?” E parechji dicenu: “Iè, sicuru, pregu ogni sera.”, “Precu sempre prima di andà in lettu”. “Parlu assai spessu cù Diu.” O ancu: “Credu in Diu.” È dopu dicenu: “Iè, sicuru, aghju digià datu a mo vita à Ghjesù”.

Ci sò risposti assai diffirenti. Qualchidunu dicenu ancu : « Iè, sò statu battezatu da zitellu… ». È certi dicenu: “Iè, Ghjesù hè un bonu maestru spirituale / una bona persona / un bon esempiu…”. Allora ci sò risposte assai diverse. Ma queste persone anu una cosa in cumunu: ùn anu ancu cunscientemente rinunziatu a so vita à Ghjesù. Ils croient en Lui et prient de temps en temps, mais ils ne lui ont pas encore donné leur vie.

Per capisce questu, vogliu spiegà à voi cù una maratona. Les coureurs attendent que l’arbitre donne le signal de départ. E poi cumincianu à curriri. È avà imaginate chì site unu di questi corridori. È ùn aspettate micca u signale di partenza, avete appena principiatu à correre…

È corre è corre è corre… E ci prova veramente. Aduprate tutte e vostre forze! È site cuntentu perchè si vede digià a finitura… Ma l’omu à a finitura vi dice : « Scusate, ùn vi possu dà una medaglia di vincitore ». E tu dici: “Chì?! Perchè nò? Aghju scappatu cum’è l’altri!”

È l’omu vi dice : « Iè, ma avete cuminciatu à curriri senza un signalu di partenza ! A vostra razza hè invalida. Sfurtunatamente l’avete persu”.

È hè esattamente listessa cun crede in Ghjesù, senza impegnà a so vita à ellu. Hè cum’è una maratona senza principiu.

Ma Ghjesù voli chì tù sia vittorioso. È cum’è un eternu vincitore è micca cum’è un eternu perdente. Ellu voli veramente chì tù ricevi sta medaglia di vincitore. Chì pudete esse cun ellu per sempre! È questu include a rendizione di a vita.

È probabilmente vi dumandate ciò chì pare sta rendizione di a vita à Ghjesù. E chì significa questu cù u “signale di partenza”. È vogliu dì à voi esattamente quale hè Ghjesù.

 

Quale hè Ghjesù per voi personalmente?

Hè statu un omu bonu? Un bonu maestru?

– Induve puderia esse interessante per sente u Sermone nantu à a muntagna… Hè unu di parechji maestri spirituali? Allora hè in linea cù Buddha, Mohammed, etc…? Hè un fundatore di una religione per voi? Vogliu dì chì Ghjesù hè veramente.

Quale hè Ghjesù ?

Babbu Celeste, Ghjesù, è u Spìritu Santu sò Diu. Ci sò trè Persone divine chì inseme formanu a Trinità. Sta unità face Diu. Allora Ghjesù hè eternu è omnipotente. È ellu hè Creatore.



Ma Ghjesù hè vinutu vuluntariamente circa 2000 anni fà cum’è un veru omu in stu mondu.











Hè statu cuncipitu da u Spìritu Santu è natu da una vergine. Hà campatu una vita umana senza difetti è in una relazione spirituale perfetta cù u Babbu. Hà dimustratu à u mondu cumu hè Diu…

Allora morse volontariamente è vicariously per a nostra culpabilità è i sbagli nantu à a croce. U terzu ghjornu si risuscita da a tomba. È più tardi tornò à u Babbu Celeste di novu.

Vi dicu più nantu à perchè Ghjesù hà fattu questu in un mumentu – è ciò chì significa per voi…

Allora Ghjesù hè ghjuntu in stu mondu cum’è un esse umanu cum’è noi. Hà campatu cum’è noi. Solu cù una grande diferenza: Era cumplettamente puru, pienu d’amore è di verità. Ùn hà mai mentitu, hà sempre dettu a verità. Hà dettu ancu di ellu stessu chì hè a verità personificata! Quale pò pretende chì? Pudete dì chì site a verità personificata? O l’amore in persona?… Ghjesù hà dettu questu di ellu stessu ! È disse: “Sò a via, a verità è a vita!”

È po Ellu disse una cosa assai impurtante: “…Nimu vene à u Babbu fora di mè!” È questu hè cusì impurtante, hè ciò chì si tratta.

Allora, Ghjesù hè quellu chì vole piglià a to manu è ti dice: “Accetta mi è ti purteraghju à u Babbu celeste! Vi purteraghju in u celu, in u mo regnu !

Hè a rendizione di a vita – chì li dite (per esempiu): “Iè, vogliu chì! Vogliu esse cun voi per sempre ! Micca ogni tantu in a vita di ogni ghjornu… micca solu a dumenica… per sempre ! Vogliu chì tù sia a mo guida di vita. Chì tù sì u mo bon pastore è sò a to pecura chì ti seguita. Chì sente a to voce, chì vole veramente campà pienamente cun voi!

Stu missaghju hè assai più prufonda… È vogliu mustrà ciò chì Ghjesù hà fattu PER VOI.

Vogliu mustrà vi a croce. Tuttu hè decisu nantu à a croce. Puderete dumandà: “Ùn era micca solu una morte horrible? Chì ci hà da fà cù mè?”

Aghju dettu prima chì Ghjesù hà campatu in purità, in amore. Cum’è NESSUN altru umanu! Senza culpa, senza culpa. Ma Ghjesù ùn hè micca solu ghjuntu in stu mondu per mustrà noi cumu campà. Ma ancu per more per noi nantu à a croce.

Perchè noi, tè è eiu, tutti noi, facemu sempre sbagli. Ùn simu perfetti. Ma Ghjesù hè ghjuntu à noi cum’è un omu perfettu! Ghjesù hè perfettu! Ma i nostri sbagli, a nostra culpabilità – quandu mentimu, arrubbamu, avemu pinsamenti cattivi o parolle cattivi… tuttu ciò chì ci separa da entra in cuntattu cù Diu. Hè cum’è qualcosa chì s’hè imbuttatu trà noi. È hè diventatu sempre più…
È Ghjesù pò restaurà stu cuntattu! Ci vole à piglià a manu è dì : “Vai, ti purteraghju ind’è tù sì veramente, in a to casa celestiale !” Ùn vole micca chì vi perdessi. A culpa ti separà da Diu per sempre. S’è tù ùn a mette nantu à a croce. Forse pensate: “Sò veramente una bona persona..?! Ùn hè micca a mo culpa ?!” Allora pensate induve avete mentitu… induve ùn avete micca dettu a verità.

Vogliu avà ancu di dì cumu u male hè ghjuntu in stu mondu.

Cumu a culpa hè ghjunta in u mondu ?

Ci era un anghjulu in u celu chì si pusò nantu à u tronu di Diu. L’anghjulu era Satanassu.









Ma Satana hè diventatu fieru. Avia sceltu di a so propria vuluntà di ribellu contru à Diu. Hè per quessa chì Diu hà cacciatu Satanassu da u celu.




Tuttavia, Diu stessu hè bonu, fora di ellu ùn ci hè micca bè. Allora Satanassu hà persu a gloria chì avia cun Diu. Perchè ellu hà sceltu u male.




È cusì, cù a so caduta, Satanassu purtò u male in u mondu. Hà tentatu ancu i primi umani à ribellu contru à Diu. Sò ghjunti sottu à u duminiu di Satanassu è sottu à u putere di u male… Satanassu stessu hè persu per sempre è prova di mantene a ghjente luntanu da Diu per ch’elli saranu persi è micca salvati.

Hè per quessa chì Ghjesù hè ghjuntu in stu mondu è ci dice: “Vogliu chì vultate à mè per pudè avè una amicizia prufonda di novu!” È tandu si n’andò à a croce per voi: “Eccu nantu à a croce, pigliu tutta sta culpabilità nantu à mè stessu!”

È hà purtatu ancu e vostre ferite mentali. Tuttu chistu l’hà vistu è vi dice : « Ùn vogliu micca ch’è tù sia in u dolu eternu ! Vogliu dà a mo gioia!” Hà pigliatu u vostru dulore, u vostru dulore, a vostra sulitudine. Ellu vede tuttu ! Ùn ti importa micca ! Andò à a croce per questu. È vi dice : « Eccu, aghju digià fattu tuttu per voi ! Per piacè accettate! ” È ellu voli dà u so amore. Hà dimustratu u so amore nantu à a croce. Dice : « Fighjate, nantu à a croce si vede quantu TI amu !

Questu significa: Cumu decide?

Acceptate u rigalu di Diu ? Sì sì, allora sarete salvatu è diventate un zitellu di Diu!

Ricusate u rigalu di Diu ? Allora restate persu. Questu significa ancu più tardi dopu a morte una separazione eterna da Diu, in a bughjura prufonda.

Pudete accettà u rigalu di Diu per voi ORA! O pudete lascià in u cantonu è scurdate di questu…
Ma attente à l’implicazioni.

Avà, oghje, hè u mumentu chì si pò dì : « Iè, Ghjesù, ti vogliu dà a mo vita !

Chì succede quandu si cunvertisce à Ghjesù?

À u mumentu di a vostra cunversione à Ghjesù, u Spìritu Santu vene è stà in voi.








Per mezu di ellu, site spiritualmente, internu, natu di novu – è natu cum’è un zitellu di Diu in a famiglia celestiale! U vostru cusì chjamatu “vechju” poi mori spiritualmente cù Ghjesù nantu à a croce è riceve una nova vita da ellu. Questu vi dà una identità completamente nova – da u zitellu di u mendicante à u zitellu di u rè!

Cum’è un zitellu di Diu, pudete tandu campà in u putere di u Spìritu Santu – è ùn deve più campà sottu u duminiu di u male! (Avete sempre a liberazione per questu) È Ghjesù vi ​​dà ancu u so putere di caccià e persone da e mani di Satanassu !

Avà unisciti à mè in preghiera nantu à a croce.

Accuminciamu cù a preghiera è dicu frasa per frase per pudè dìla (à alta voce !).

A preghiera seguente ùn hè micca una formula ma un suggerimentu. Pudete ancu invità à Ghjesù in a vostra vita cù e parolle chì avete formulatu. A cosa più impurtante hè a vostra decisione. Ghjesù vede u vostru core, Ellu sà ciò chì vulete dì. Pregate sempre LOUD, micca solu in a vostra mente. Pregà in alta voce in questu casu hè una cunfessione davanti à u mondu fisicu è spirituale.

“Caru Signore Ghjesù,

Vogliu crede cum’è un zitellu avà chì ti possu cunnosce. Chì avete pagatu per a mo culpabilità, per e mo debule. È ghjè per quessa ch’e vi dugnu tuttu avà, tuttu ciò chì mi pesa, tuttu ciò chì aghju purtatu cun mè. Vi daraghju tuttu ciò chì aghju fattu male finu à avà.

(Dìtelu tuttu in modu specificu è rinunzà à ellu! Dìllelu: “Ghjesù, questu è quellu chì ùn era micca ghjustu… aghju mentitu…” ecc.
Mentre cedete tuttu à ellu, u so sangue copre tutte e culpabilità. U so sangue vi copre.)

Grazie à Ghjesù per pardunà avà! Grazie per lavà mi pulita! Ghjesù, ti accetta avà cum’è a mo guida in a vita! Cum’è u mo Signore ! Cum’è u mo salvatore! È vi dumandu : Venite in a mo vita ! È ti dumandu, dammi u to Spiritu Santu ! Pieni mi di u to Spiritu Santu! Grazie per avè salvatu avà! Grazie chì sò avà u to figliolu!

AMEN.”

S’è vo avete appena pricatu cusì, allora vi vogliu felicità! Perchè tandu avete diventatu un eternu vincitore. Allora avete aspittatu u “signale di partenza” è partite. A “razza” hè avà valida !

È vogliu dì à voi questu, da Ghjuvanni 3:16: “Diu hà cusì amatu u mondu chì hà datu u so Figliolu unicu, chì quellu chì crede in ellu ùn perisce micca, ma hà a vita eterna”.

Questu significa chì ùn avete micca persu se avete datu a vostra vita à Ghjesù avà! Avà hè sicuru, avà pudete avè “certezza di salvezza”. “Assicuranza di salvezza” significa chì site 100% sicuru d’andà in u celu. È micca per successu, ma perchè avete accettatu ciò chì Ghjesù hà fattu per voi nantu à a croce! Avà site salvatu. – Per grazia. Perchè avete accettatu u so rigalu.

Ma avà si va ancu più luntanu. Perchè avà avete solu fattu u vostru modu. Avà si tratta di successione. Hè u bon pastore è u seguite. È ciò chì pare esattamente, vi dicu in a seconda parte.



Dì à l’altri di a vostra decisione per Ghjesù! Pudete ancu ricumandemu stu missaghju.








Avà per a seconda parte nantu à a successione…




Missaghju per voi!

U megliu messagiu in u mondu in a vostra lingua

Cumu prucede (parte 2 di u messagiu)

Questa hè a seconda parte di u più grande missaghju in u mondu chì hà cambiatu fundamentalmente a vita di miliardi di persone.

Di www.message-for-you.net

(Disponibile ancu in altre lingue.)

Se ùn avete micca vistu o intesu a prima parte di stu missaghju, fate cusì prima.

Avà per a seconda parte…

 

Allora a croce hè u puntu di partenza. È s’è vo avete datu a vostra vita à Ghjesù, tandu avete fattu a bona decisione!

È avà cuntinueghja. Quandu avete datu a vostra vita à Ghjesù, avete (figurativamente parlante) hà pigliatu u vostru saccu è l’avete sviutatu. In u vostru saccu c’era una mansa di basura chì ùn avete più bisognu. E tu dissi: “Ghjesù, ti dugnu tuttu!” L’hà datu tuttu à ellu. E cum’è digià dettu, ci era cose in questu chì ùn avete più bisognu (per esempiu, culpabilità, ferite mentale, etc.).

Ciò chì Ghjesù voli fà avà hè: Ellu voli ripiglià u to backpack !

Ellu voli dà cose utili per piglià cun voi. Cum’è e disposizioni di viaghju chì avete bisognu in viaghju.

Prima di tuttu, hè sicuru assai impurtante chì avete qualcosa da beie cun voi. Per ùn mori di sete in strada. Vi mustraraghju simbolicamente una buttiglia d’acqua cù acqua fresca, chjara è sana. L’acqua rapprisenta u Spìritu Santu. Quandu avete datu a vostra vita à Ghjesù, u Spìritu Santu hè ghjuntu in voi.

U Spìritu Santu hè tandu in voi, ma pudete esse pienu di ellu una volta è una volta. “Drink” da ellu, per cusì dì. Hè per quessa ch’ella hè impurtante ch’è tù beie ancu st’acqua viva… è cusì ti rinfriscà sempre.
U Spìritu Santu hè una persona, hè Diu. Ma pudete ancu sperimentà u so putere, esse pienu di ellu è, per dì cusì, beie u so putere.
Hè ancu impurtante per u discipulatu chì site battizatu in u Spìritu Santu. Chì sarete immersi in u so putere. Questu significa ancu ” battesimu Spiritu ” o “battesimu in u Spìritu Santu”. Scrivu in più dettu nantu à u battèsimu di u Spìritu in un articulu nantu à u nostru situ web. Per piacè fate un ochju à questu.

Dopu, sicuru, hè ancu impurtante chì sapete induve andate. Ghjesù vi ​​dà e direzzione, cusì dì.

Queste direzzione stanu per a Bibbia o a Parola di Diu.

Puderete pinsà: “Ma aghju una Bibbia è l’aghju lettu tante volte, ma solu ùn l’avete micca!” Hè perchè l’unicu modu per capiscenu a Bibbia hè attraversu u Spìritu Santu. U Spìritu Santu decifrarà a Parola per voi. È vi dice, per dì cusì: “Vi spiegheraghju cumu leghje a Bibbia. Vi spiegheraghju ciò chì significa.» È di colpu hè cum’è quandu vi vede a luce è vi rendete contu: «Ehi, di colpu tuttu hè chjaru per mè!»
È pudete ancu dumandà à u Spìritu Santu per spiegà alcune cose à voi: “Chì significa stu testu? È ciò chì significa per mè personalmente?” Allora porta a Parola à a vita per voi. Allora ùn site micca solu in a vostra strada.

Dopu, vogliu mustrà un telefuninu. Sta per a cumunità.
Ghjesù ùn vole micca esse solu in u vostru caminu. Hè cun voi, sicuru, ma Ellu vole ancu chì avete cuntattu cù l’altri seguitori di Ghjesù. Chì tù parli cun elli, scambià idee cun elli.
Cumpagnia cù altri cristiani pò esse in una chjesa. Ma pò ancu esse un gruppu di casa. Induve scuntrà i cristiani in casa è leghje a Bibbia inseme, pregate inseme etc.

U megliu da fà hè di guardà intornu per vede induve ci sò altri cristiani in a vostra cità o in a zona chì pudete scuntrà. Vogliu dà a punta chì hè impurtante chì anu a Bibbia cum’è una basa è chì sò aperti à u Spìritu Santu.

Allora ci hè un quartu puntu. Stu quartu passu hè u battesimu d’acqua. L’immersione in l’acqua.

Simbulizeghja chì avete datu a vostra vita à Ghjesù è avà tuttu hè diventatu novu. Chì u vostru vechju sè hè statu crucifissu, avete mortu cun ellu spiritualmente è poi risuscitatu cun ellu! Rapprisenta a morte è a risurrezzione.

L’immersione hè u battèsimu currettu in l’acqua, è i primi cristiani anu fattu ancu cusì. U battesimu di u zitellu o sprinkling with water, invece, ùn hè micca currettu. Forsi pensate: “Eru battezutu cum’è un zitellu, chì deve esse abbastanza. “No, per piacè lasciate battezià currettamente è biblicamente cù immersione in acqua. Basta à andà à vede s’ellu ci sò cristiani chì vi ponu battezi.

Quessi sò i quattru passi. È avà partite cù u vostru saccu.

Di sicuru, e disposizioni di viaghju ùn restanu micca passivamente in u backpack, avete bisognu di e disposizioni di viaghju (assai pratiche) in viaghju. Cum’è una caminata normale. Hè per quessa chì continui à fighjà a vostra mappa, per esempiu: “Induve aghju da andà veramente? SIGNORE, per piacè parlami! ”
Diu parla à traversu a Bibbia, ma ancu attraversu impressioni cum’è e parolle audibili mentali o acustiche, attraversu stampi, visioni è sogni. Pò ancu parlà cun voi attraversu altre persone.
Pudete truvà articuli esplicativi nantu à questu tema “Diu parlante” nantu à u nostru situ web, per esempiu, cumu per pruvà currettamente e so impressioni (vale à dì contru à a Bibbia è contru à u caratteru di Diu).
Cunniscite a so voce è percepite personalmente per voi! Allora site nantu à a strada bona. Perchè ellu hè u Bon Pastore è tù sì e so pecure chì ponu sente a so voce.

Di sicuru, hè ancu impurtante di cuntinuà à beie. Per esse pienu di novu è di novu da u Spìritu Santu. Per campà in u so putere, cum’è i primi cristiani eranu pieni di u putere di u Spìritu Santu à Pentecoste. Più nantu à i temi di u battesimu di u Spiritu è ​​i rigali di u Spiritu in u nostru situ web.

Comu digià dettu, a fraternità cù altri cristiani hè ancu impurtante, cum’è u battesimu d’acqua.

Pudete leghje articuli utili nantu à tutti questi temi nantu à u discipulatu nantu à u nostru situ web.

Avà una breve panoramica cù i passi di a successione:


L’ordine di sti passi ùn hè micca criticu! Allora pudete esse battezzatu prima è dopu avè una Bibbia. O pudete piglià una Bibbia subitu è ​​dopu battezi. Decide per sè stessu (ancu in preghiera cù Diu) ciò chì pudete fà prima. Ma: Tutti i passi sò impurtanti per a successione.

Una cosa più: Sti passi ùn sò micca necessarii per a salvezza. Questu significa: Sè avete digià datu a vostra vita à Ghjesù (cum’è aghju spiegatu in a prima parte), allora site salvatu. Ma i passi sò passi di ubbidenza. Tu avissi a andà s’è vo vulete esse ubbidienti à Ghjesù. Perchè Ellu ùn vi manda micca solu nantu à a vostra strada, Ellu vi dà e disposizioni per u viaghju. I passi sò vuluntarii, ma Ghjesù vi ​​dumanda di piglià.

Vulete seguità à Ghjesù. Hè u Bon Pastore è vulete sente a so voce. Vulete sapè ciò chì Ellu hà pianificatu per voi personalmente (per esempiu, a vostra vocazione persunale). Vulete sapè ciò chì Ellu dice di voi (vale à dì a vostra identità in ellu). Vulete scambià idee cù l’altri è dumandalli, per esempiu: “Chì avete sperimentatu cù Diu?” o: “Chì significa questu è questu in a Bibbia?” etc.

Tantu per u discipulatu… Siate benedettu !

In u nostru situ web truverete più aiutu per a successione.

Basta à andà à:

www.message-for-you.net/discipleship

Truverete ancu download gratuiti, materiale da sparte è assai di più quì!

Vulemu assai gioia è benedizioni in u vostru caminu cù Ghjesù!

Sentite liberu di redistribuisce stu missaghju per scopi micca cummerciale senza mudificazione. Altri usi è cambiamenti necessitanu l’appruvazioni scritta di www.message-for-you.net. Ci hè ancu dispunibule in altre lingue è in altre versioni (per esempiu cum’è schedarii audio, video, versione dettagliata, versione corta, versione per i zitelli è altri) è in alcune lingue in forma informale (Du) è in forma formale (Sie).


Discover more from Message-For-You.net

Subscribe to get the latest posts to your email.