Viesti sinulle! Maailman paras viesti omalla kielelläsi [Finnish/Suomi]

Please first read:
Attention, the following translation of the message has been automatically translated. The text may therefore contain errors. It is a temporary rough translation.
But you are free to share the text for non-profit purposes!
Please also read the article with more explanation: Explanation on the Temporary Rough Translations

Bitte vorher lesen:
Achtung, die folgende Übersetzung der Botschaft wurde automatisch übersetzt. Der Text kann deshalb Fehler enthalten. Es handelt sich um eine vorübergehende Rohübersetzung.
Du darfst den Text trotzdem gerne für nichtkommerzielle Zwecke weiterverbreiten!

Bitte lies auch den Artikel mit weiteren Erklärungen dazu: Erklärung zu den vorübergehenden Rohübersetzungen

Lue ensin:
Varoitus, viestin seuraava käännös on käännetty automaattisesti. Siksi tekstissä voi olla virheitä. Tämä on väliaikainen raakakäännös.
Voit edelleen jakaa tekstiä ei-kaupallisiin tarkoituksiin!
Lue myös artikkeli lisäselvityksiä varten: Selitys väliaikaisista raakakäännöksistä

sisällys

lyhyt versio

viesti sinulle!

Maailman paras viesti omalla kielelläsi

Seuraava viesti on jo perusteellisesti muuttanut miljardien ihmisten elämää. Elämäsi voi muuttua ikuisesti parempaan suuntaan!
Käytä tätä aikaa, koska se on sen arvoista.

 

 

of www.message-for-you.net

Mietitkö joskus, miksi tässä maailmassa on niin paljon pahaa? Miksi kaikki kärsimys? Ja kuinka voit elää tässä maailmassa ilolla?

Tässä viestissä haluan kertoa teille, kuinka paha tuli tähän maailmaan. Mutta myös kuinka voit henkilökohtaisesti voittaa sen ja saada todellista kestävää elämäniloa.

Taivaassa oli enkeli, joka istui Jumalan valtaistuimen yllä. Enkeli oli Saatana. Mutta Saatana tuli ylpeäksi. Hän oli valinnut omasta tahdostaan ​​kapinoida Jumalaa vastaan.

 

 

Siksi Jumala heitti Saatanan pois taivaasta.



 

 

Jumala itse on kuitenkin hyvä, hänen ulkopuolellaan ei ole hyvää. Saatana menetti siis kirkkauden, joka hänellä oli Jumalan edessä. Ja niin, lankeemuksellaan Saatana toi pahuuden maailmaan.

Hän myös houkutteli varhaisia ​​ihmisiä kapinoimaan Jumalaa vastaan. Saatana itse on kadonnut ikuisesti ja hän yrittää pitää ihmiset poissa Jumalasta, jotta he joutuvat kadotukseen eivätkä pelastu.

 

Virheemme, syyllisyytemme – kun valehtelemme, varastamme, meillä on huonoja ajatuksia tai huonoja sanoja… kaikki tämä erottaa meidät tulemasta kosketuksiin Jumalan kanssa.

 



Tämä on tällä hetkellä huono uutinen, mutta se ei lopu tähän. Tähän ongelmaan on yksinkertainen ratkaisu. Ja tällä ratkaisulla on nimi: Jeesus

Koska Jumala rakastaa meitä! Ja Hän antaa jokaiselle ihmiselle ainakin yhden mahdollisuuden elämässään hyväksyä tämä ratkaisu. Tämä viesti on tilaisuutesi!

 

 

 

Ensin haluaisin kertoa sinulle tarkalleen kuka Jeesus on:

Taivaallinen Isä, Jeesus ja Pyhä Henki ovat Jumala. On kolme jumalallista persoonaa, jotka yhdessä muodostavat kolminaisuuden. Tämä ykseys tekee Jumalan. Jeesus on siis ikuinen ja kaikkivaltias. Ja Hän on Luoja.

Mutta Jeesus tuli vapaaehtoisesti noin 2000 vuotta sitten todellisena ihmisenä tähän maailmaan.

 

 

 

 

 

Hän sikisi Pyhästä Hengestä ja syntyi neitseestä. Hän eli ihmiselämää ilman vikoja ja täydellisessä hengellisessä suhteessa Isän kanssa. Hän näytti maailmalle, millainen Jumala on…

Sitten Hän kuoli vapaaehtoisesti ja sijaisena meidän syyllisyytemme ja virheidemme tähden ristillä. Kolmantena päivänä Hän nousi haudasta. Ja myöhemmin Hän palasi jälleen taivaallisen Isän luo.

Miksi Hän teki tämän? Hän meni ristille kantamaan kaiken syyllisyyden puolestasi. Jotta voit olla siitä ILMAINEN! Mutta sinä päätät itse, otatko tämän lahjan vastaan ​​vai et.

 

 

Se tarkoittaa: Miten päätät?

Otatko vastaan ​​Jumalan lahjan?
Jos kyllä, niin sinä pelastut ja sinusta tulee Jumalan lapsi!

Hylkäätkö sinä Jumalan lahjan?
Sitten pysyt hukassa. Tämä tarkoittaa myös myöhemmin kuoleman jälkeen ikuista eroa Jumalasta syvässä pimeydessä.

Voit ottaa vastaan ​​Jumalan lahjan sinulle NYT! Tai voit jättää sen nurkkaan ja unohtaa sen… Mutta ole tietoinen seurauksista.

Juuri nyt, tänään, on hetki, jolloin voit sanoa: ”Kyllä, Jeesus, haluan antaa sinulle elämäni!”
Jeesukseen kääntymisesi hetkellä Pyhä Henki tulee ja pysyy sinussa. Hänen kauttaan olet hengellisesti, sisäisesti, uudestisyntynyt – ja syntynyt Jumalan lapsena taivaalliseen perheeseen!

Liity nyt kanssani rukoukseen ristillä.

Aloitan rukouksesta ja sanon sen lause kerrallaan, jotta voit sanoa sen (ääneen!).

Seuraava rukous ei ole kaava vaan ehdotus. Voit myös kutsua Jeesuksen elämääsi sanoilla, jotka olet itse muotoillut. Tärkeintä on sinun päätöksesi. Rukoile silti ÄÄNEEN, älä vain mielessäsi. Ääneen rukoileminen on tässä tapauksessa tunnustus fyysisen ja henkisen maailman edessä.

“Rakas HERRA JEESUS,

Haluan nyt uskoa kuin lapsi, että voin tutustua sinuun. Että maksoit syyllisyydestäni, heikkouksistani. Ja nyt syytän teitä kaikkia.

(Kerro Hänelle kaikki tarkasti ja anna se Hänelle!
Kerro hänelle: “Jeesus, tämä ja tuo ei ollut oikein… valehtelin siellä…” jne.)

Kiitos Jeesus, että annoit minulle anteeksi! Jeesus, nyt hyväksyn sinut oppaakseni elämässä! Ja pyydän sinua, anna minulle Pyhä Henkesi! Kiitos, että pelastit minut nyt ja teit minusta lapsesi!

AMEN.”

Jos vain rukoilit sitä, haluan onnitella sinua! Koska et eksy, jos olet antanut elämäsi Jeesukselle juuri nyt!

Kerro muille päätöksestäsi Jeesuksen puolesta! Voit myös suositella tätä viestiä.

Jos sinulla on vielä kysyttävää, suosittelen, että kuuntelet tai luet myös viestin yksityiskohtaisen version. Löydät ne verkkosivuiltamme.

Verkkosivuiltamme löydät myös lisää siitä, kuinka voit seurata Jeesusta nyt.

Mene vain osoitteeseen:

www.message-for-you.net/discipleship

Toivotamme sinulle paljon iloa ja siunausta matkallesi Jeesuksen kanssa!

Voit vapaasti jakaa tätä viestiä ei-kaupallisiin tarkoituksiin ilman muutoksia. Muut käyttötarkoitukset ja muutokset vaativat kirjallisen hyväksynnän www.message-for-you.net. Saatavilla myös muilla kielillä ja muina versioina (esim. äänitiedostoina, videoina, yksityiskohtaisena versiona, lyhytversiona, lastenversiona ja muina) ja joillain kielillä epävirallisessa (Du) muodossa ja virallisessa (Sie) muodossa.

Yksityiskohtainen versio

viesti sinulle!

Maailman paras viesti omalla kielelläsi

Pitkä versio (osa 1)

Seuraava viesti on jo perusteellisesti muuttanut miljardien ihmisten elämää. Elämäsi voi muuttua ikuisesti parempaan suuntaan!

Käytä tätä aikaa, koska se on sen arvoista.

Emme mainosta mitään lahkoa.
Tällä viestillä haluamme auttaa ihmisiä suuntaamaan elämänsä (ja kanssaihmistensä) uudelleen kohti Jeesuksen persoonaa.

of www.message-for-you.net
(Saatavana myös muilla kielillä.)

Monet ihmiset kirjoittavat minulle palvelutyössämme Internetissä. Ja sitten kysyn heiltä usein kysymyksen: “Oletko jo tietoisesti luovuttanut elämäsi Jeesukselle?” Ja monet sitten sanovat: “Kyllä, tietysti, rukoilen joka ilta.” “Rukoilen aina ennen nukkumaanmenoa.” “Puhun usein Jumalan kanssa.” Tai myös: “Uskon Jumalaan.” Ja sitten he sanovat: “Kyllä, tietysti olen jo antanut elämäni Jeesukselle.”

Vastauksia on hyvin erilaisia. Jotkut sanovat myös: “Kyllä, minut kastettiin vauvana…”. Ja jotkut sanovat: “Kyllä, Jeesus on hyvä hengellinen opettaja / hyvä ihminen / hyvä esimerkki…”. Vastauksia on siis hyvin erilaisia. Mutta näillä ihmisillä on yksi yhteinen piirre: he eivät ole vielä tietoisesti luovuttaneet elämäänsä Jeesukselle. He tavallaan uskovat Häneen ja rukoilevat aika ajoin, mutta he eivät ole vielä antaneet elämäänsä Hänelle.

Ymmärtääkseni tämän, haluaisin selittää sen sinulle maratonin avulla. Juoksijat odottavat, kunnes erotuomari antaa lähtömerkin. Ja sitten he alkavat juosta. Ja nyt kuvittele olevasi yksi näistä juoksijoista. Etkä odota lähtömerkkiä, vaan lähdet juoksemaan…

Ja sinä juokset ja juokset ja juokset… Ja sinä todella yrität. Käytät kaikki voimasi! Ja olet onnellinen, koska näet jo maaliin… Mutta maalissa oleva mies sanoo sinulle: “Anteeksi, en voi antaa sinulle voittajan mitalia.” Ja sinä sanot: “Mitä?! Miksi ei? Juoksin aivan kuten muutkin!”

Ja mies sanoo sinulle: ”Kyllä, mutta sinä lähdit juoksemaan ilman lähtömerkkiä! Kilpailusi on virheellinen. Valitettavasti menetit sen.”

Ja se on täsmälleen sama, kun uskot Jeesukseen ilman, että annat elämänsä Hänelle. Se on kuin maraton ilman starttia.

Mutta Jeesus haluaa sinun olevan voittaja. Ja ikuisena voittajana eikä ikuisena häviäjänä. Hän todella haluaa sinun saavan tämän voittajan mitalin. Että voit olla Hänen kanssaan ikuisesti! Ja siihen sisältyy elämän luovuttaminen.

Ja luultavasti ihmettelet, miltä tämä elämän antautuminen Jeesukselle näyttää. Ja mitä se tarkoittaa “käynnistyssignaalin” kanssa. Ja haluaisin kertoa sinulle tarkalleen kuka Jeesus on.

 

Kuka Jeesus on sinulle henkilökohtaisesti?

Onko hän ollut hyvä mies? Hyvä opettaja?

– Missä voisi olla mielenkiintoista kuulla vuorisaarna… Onko hän yksi monista hengellisistä mestareista? Onko Hän siis linjassa Buddhan, Muhammedin jne…? Onko Hän uskonnon perustaja sinulle? Haluaisin kertoa teille, kuka Jeesus OIKEIN on.

Kuka on Jeesus?

Taivaallinen Isä, Jeesus ja Pyhä Henki ovat Jumala. On kolme jumalallista persoonaa, jotka yhdessä muodostavat kolminaisuuden. Tämä ykseys tekee Jumalan. Jeesus on siis ikuinen ja kaikkivaltias. Ja Hän on Luoja.



Mutta Jeesus tuli vapaaehtoisesti noin 2000 vuotta sitten todellisena ihmisenä tähän maailmaan.











Hän sikisi Pyhästä Hengestä ja syntyi neitseestä. Hän eli ihmiselämää ilman vikoja ja täydellisessä hengellisessä suhteessa Isän kanssa. Hän näytti maailmalle, millainen Jumala on…

Sitten Hän kuoli vapaaehtoisesti ja sijaisena meidän syyllisyytemme ja virheidemme tähden ristillä. Kolmantena päivänä Hän nousi haudasta. Ja myöhemmin Hän palasi jälleen taivaallisen Isän luo.

Kerron sinulle hetken kuluttua lisää siitä, miksi Jeesus teki tämän – ja mitä se tarkoittaa sinulle…

Joten Jeesus tuli tähän maailmaan ihmisenä kuten me. Hän eli kuten me. Vain yhdellä suurella erolla: Hän oli täysin puhdas, täynnä rakkautta ja totuutta. Hän ei koskaan valehdellut, Hän puhui aina totta. Hän jopa sanoi itsestään, että Hän on totuus personoituna! Kuka sellaista voi väittää? Voitko sanoa olevasi henkilökohtainen totuus? Tai rakkautta henkilökohtaisesti? … Jeesus sanoi sen itsestään! Ja Hän sanoi: “Minä olen tie, totuus ja elämä!”

Ja sitten Hän sanoi jotain hyvin tärkeää: “…Kukaan ei tule Isän luo muuten kuin minun kauttani!” Ja se on niin tärkeää, siitä tässä kaikessa on kyse.

Joten Jeesus on se, joka haluaa tarttua käteesi ja sanoa sinulle: ”Ota minut vastaan, niin minä johdatan sinut taivaallisen Isän luo! Vien sinut taivaaseen, valtakuntaani!”

Se on elämän antautumista – että kerrot hänelle (esim.): “Kyllä, minä haluan sen! Haluan olla kanssasi ikuisesti! Ei vain silloin tällöin arjessa… ei vain sunnuntaisin… ikuisesti! Haluan sinun olevan elämänoppaani. Että sinä olet minun hyvä paimeneni ja minä olen sinun lampaasi, joka seuraa sinua. Se kuulee äänesi, joka todella haluaa elää täysin kanssasi!”

Tämä viesti on niin paljon syvempi… Ja haluan näyttää sinulle, mitä Jeesus teki SINUASI.

Haluaisin näyttää sinulle ristin. Kaikki päätetään ristillä. Saatat kysyä: “Eikö se ollut vain kauhea kuolema? Mitä tekemistä sillä on minun kanssani?”

Sanoin aiemmin, että Jeesus eli puhtaudessa, rakkaudessa. Kuten EI kukaan muu ihminen! Ilman syyllisyyttä, ilman syyllisyyttä. Mutta Jeesus ei vain tullut tähän maailmaan näyttämään meille, kuinka meidän tulee elää. Mutta myös kuolla puolestamme ristillä.

Koska me, sinä ja minä, me kaikki teemme aina virheitä. Emme ole täydellisiä. Mutta Jeesus tuli luoksemme täydellisenä miehenä! Jeesus on täydellinen! Mutta virheemme, syyllisyytemme – kun valehtelemme, varastamme, meillä on huonoja ajatuksia tai huonoja sanoja… kaikki tämä erottaa meidät tulemasta kosketuksiin Jumalan kanssa. Tuntuu kuin jokin olisi tunkeutunut väliimme. Ja siitä on tullut enemmän ja enemmän…
Ja Jeesus voi palauttaa tämän yhteyden! Hän haluaa ottaa sinua kädestä ja sanoa: “Tule, minä vien sinut takaisin sinne, minne todella kuulut, taivaalliseen kotiisi!” Hän ei halua sinun eksyvän. Syyllisyys erottaa sinut Jumalasta ikuisesti. Jos et laita häntä ristille. Ehkä ajattelet: “Olen itse asiassa hyvä ihminen..?! Se ei ole minun vikani?!” Mieti sitten missä valehtelit… missä et kertonut totuutta.

Haluaisin nyt myös kertoa teille, kuinka paha tuli tähän maailmaan.

Miten syyllisyys tuli maailmaan?

Taivaassa oli enkeli, joka istui Jumalan valtaistuimen yllä. Enkeli oli Saatana.









Mutta Saatana tuli ylpeäksi. Hän oli valinnut omasta tahdostaan ​​kapinoida Jumalaa vastaan. Siksi Jumala heitti Saatanan pois taivaasta.




Jumala itse on kuitenkin hyvä, hänen ulkopuolellaan ei ole hyvää. Saatana menetti siis kirkkauden, joka hänellä oli Jumalan edessä. Koska hän valitsi pahan.




Ja niin, lankeemuksellaan Saatana toi pahuuden maailmaan. Hän myös houkutteli varhaisia ​​ihmisiä kapinoimaan Jumalaa vastaan. He joutuivat Saatanan vallan ja pahan vallan alle…Saatana itse on kadonnut ikuisesti ja hän yrittää pitää ihmiset poissa Jumalasta, jotta he joutuisivat kadotukseen eivätkä pelastuisi.

Siksi Jeesus tuli tähän maailmaan ja Hän sanoo meille: “Haluan sinun palaavan luokseni, jotta voimme jälleen saada syvän ystävyyden!” Ja sitten Hän meni ristille puolestasi: “Siellä ristillä otan kaiken tämän syyllisyyden itselleni!”

Ja Hän kantoi myös henkisiä vammojasi. Hän on nähnyt kaiken tämän ja kertoo sinulle: ”En halua sinun olevan ikuisessa surussa! Haluan antaa sinulle iloni!” Hän otti surusi, tuskasi, yksinäisyytesi. Hän näkee kaiken! Hän ei välitä sinusta! Hän meni sen vuoksi ristille. Ja Hän sanoo sinulle: “Katso, minä olen jo tehnyt kaiken puolestasi! Ole hyvä ja hyväksy!” Ja Hän haluaa antaa sinulle rakkautensa. Hän osoitti rakkautensa ristillä. Hän sanoo: “Katso, ristillä näet kuinka paljon rakastan sinua!

Se tarkoittaa: Miten päätät?

Otatko vastaan ​​Jumalan lahjan? Jos kyllä, niin sinä pelastut ja sinusta tulee Jumalan lapsi!

Hylkäätkö sinä Jumalan lahjan? Sitten pysyt hukassa. Tämä tarkoittaa myös myöhemmin kuoleman jälkeen ikuista eroa Jumalasta syvässä pimeydessä.

Voit ottaa vastaan ​​Jumalan lahjan sinulle NYT! Tai voit jättää sen nurkkaan ja unohtaa sen…
Mutta ole tietoinen seurauksista.

Juuri nyt, tänään, on hetki, jolloin voit sanoa: “Kyllä, Jeesus, haluan antaa sinulle henkeni!”

Mitä tapahtuu, kun käännyt Jeesuksen puoleen?

Sillä hetkellä, kun käännyt Jeesukseen, Pyhä Henki tulee ja pysyy sinussa.








Hänen kauttaan olet hengellisesti, sisäisesti, uudestisyntynyt – ja syntynyt Jumalan lapsena taivaalliseen perheeseen! Niin kutsuttu “vanha miehesi” kuolee sitten hengellisesti Jeesuksen kanssa ristillä ja sinä saat häneltä uuden elämän. Tämä antaa sinulle täysin uuden identiteetin – kerjäläisen lapsesta kuninkaan lapseksi!

Jumalan lapsena voit sitten elää Pyhän Hengen voimassa – etkä enää tarvitse elää pahan vallan alla! (Sinulla on edelleen vapaa tahto tähän) Ja Jeesus antaa sinulle myös valtansa siepata ihmiset Saatanan käsistä!

Liity nyt kanssani rukoukseen ristillä.

Aloitan rukouksesta ja sanon sen lause kerrallaan, jotta voit sanoa sen (ääneen!).

Seuraava rukous ei ole kaava vaan ehdotus. Voit myös kutsua Jeesuksen elämääsi sanoilla, jotka olet itse muotoillut. Tärkeintä on sinun päätöksesi. Jeesus näkee sydämesi, Hän tietää mitä tarkoitat. Rukoile silti ÄÄNEEN, älä vain mielessäsi. Ääneen rukoileminen on tässä tapauksessa tunnustus fyysisen ja henkisen maailman edessä.

“Rakas HERRA JEESUS,

Haluan uskoa nyt kuin lapsi, että voin tutustua sinuun. Että maksoit syyllisyydestäni, heikkouksistani. Ja siksi annan sinulle nyt kaiken, kaiken mikä painaa minua, kaiken mitä kannan mukanani. Annan sinulle kaiken, mitä olen tähän mennessä tehnyt väärin.

(Kerro Hänelle kaikki tarkasti ja luovuta se Hänelle! Sano Hänelle: “Jeesus, tämä ja tuo ei ollut oikein… Valehtelin…” jne.
Kun luovutat kaiken Hänelle, Hänen verensä peittää kaiken syyllisyyden. Hänen verensä peittää sinut.)

Kiitos Jeesus, että annoit minulle anteeksi nyt! Kiitos kun pesit minut puhtaaksi! Jeesus, hyväksyn sinut nyt elämänoppaakseni! kuin minun Herrani! Pelastajanani! Ja pyydän sinua: Tule elämääni! Ja pyydän sinua, anna minulle Pyhä Henkesi! Täytä minut Pyhällä Hengelläsi! Kiitos, että pelastit minut nyt! Kiitos, että olen nyt lapsesi!

AMEN.”

Jos vain rukoilit sitä, haluan onnitella sinua! Koska silloin sinusta on tullut ikuinen voittaja. Sitten odotit “käynnistysmerkkiä” ja lähdet liikkeelle. “Kisa” on nyt voimassa!

Ja minä haluan kertoa teille tämän, Joh. 3:16:sta: “Jumala rakasti maailmaa niin paljon, että hän antoi ainokaisen Poikansa, jottei yksikään, joka Häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”

Se tarkoittaa, että et eksy, jos annat henkesi Jeesukselle juuri nyt! Nyt se on turvallista, nyt voit saada “varmuuden pelastuksesta”. “Pelastusvarmuus” tarkoittaa, että olet 100% varma, että pääset taivaaseen. Eikä saavutuksesta, vaan siitä syystä, että hyväksyit sen, mitä Jeesus teki puolestasi ristillä! Olet nyt pelastettu. – Armosta. Koska hyväksyit Hänen lahjansa.

Mutta nyt mennään vielä pidemmälle. Koska nyt olet vasta päässyt tiellesi. Nyt on kyse peräkkäisyydestä. Hän on hyvä paimen ja sinä seuraat häntä. Ja miltä se tarkalleen näyttää, kerron sinulle toisessa osassa.



Kerro muille päätöksestäsi Jeesuksen puolesta! Voit myös suositella tätä viestiä.








Nyt toinen osa peräkkäisyydestä…




viesti sinulle!

Maailman paras viesti omalla kielelläsi

Kuinka edetä (viestin osa 2)

Tämä on toinen osa maailman suurimmasta viestistä, joka on muuttanut perusteellisesti miljardien ihmisten elämän.

of www.message-for-you.net

(Saatavana myös muilla kielillä.)

Jos et ole katsonut tai kuunnellut tämän viestin ensimmäistä osaa, tee se ensin.

Nyt toiseen osaan…

 

Joten risti on lähtökohta. Ja jos annoit elämäsi Jeesukselle, teit oikean päätöksen!

Ja nyt se jatkuu. Kun annoit henkesi Jeesukselle, otit (kuvaannollisesti sanottuna) reppusi ja tyhjensit sen. Repussasi oli paljon roskaa, jota et enää tarvitse. Ja sinä sanoit: “Jeesus, minä annan sen sinulle!” Annoit kaiken Hänelle. Ja kuten jo sanottu, siinä oli asioita, joita et enää tarvitse (esim. syyllisyys, henkiset vammat jne.).

Se, mitä Jeesus haluaa tehdä nyt, on: Hän haluaa täyttää reppusi!

Hän haluaa antaa sinulle hyödyllisiä asioita mukaasi. Kuten matkatarvikkeet, joita tarvitset tien päällä.

Ensinnäkin on tietysti erittäin tärkeää, että sinulla on jotain juotavaa mukanasi. Jotta et kuole janoon matkalla. Näytän sinulle symbolisesti vesipullon, jossa on raikasta, kirkasta, terveellistä vettä. Vesi edustaa Pyhää Henkeä. Kun annoit elämäsi Jeesukselle, Pyhä Henki tuli sinuun.

Pyhä Henki on silloin sinussa, mutta voit täyttyä Hänellä yhä uudelleen ja uudelleen. “Juo” hänestä niin sanotusti. Siksi on tärkeää, että juot myös tätä elävää vettä… ja sillä tavalla olet aina virkistynyt siitä.
Pyhä Henki on persoona, Hän on Jumala. Mutta voit myös kokea Hänen voimansa, täyttyä Hänellä ja niin sanoaksemme juoda Hänen voimansa.
Opetuslapseudelle on myös tärkeää, että sinut kastetaan Pyhällä Hengellä. Että olet uppoutunut Hänen voimaansa. Tämä tarkoittaa myös ” Henkikastetta” tai “kastetta Pyhällä Hengellä”. Kirjoitan yksityiskohtaisemmin Hengen kasteesta verkkosivuillamme olevassa artikkelissa. Ole hyvä ja katso sitä.

Seuraavaksi on tietysti myös tärkeää, että tiedät minne olet menossa. Jeesus antaa sinulle niin sanotusti ohjeet.

Nämä ohjeet tarkoittavat Raamattua tai Jumalan sanaa.

Saatat ajatella: “Mutta minulla on Raamattu ja olen lukenut sen niin monta kertaa, mutta en vain ymmärrä sitä!” Tämä johtuu siitä, että ainoa tapa ymmärtää Raamattua on Pyhän Hengen kautta. Pyhä Henki tulkitsee sanan puolestasi. Ja Hän sanoo sinulle niin sanotusti: “Minä selitän sinulle kuinka lukea Raamattua. Selitän sinulle, mitä se tarkoittaa.” Ja yhtäkkiä se on kuin kun näet valon ja ymmärrät: ”Hei, yhtäkkiä kaikki on minulle selvää!”
Ja voit myös pyytää Pyhää Henkeä selittämään sinulle joitain asioita: “Mitä tämä teksti tarkoittaa? Ja mitä se merkitsee minulle henkilökohtaisesti?” Sitten Hän herättää Sanan eloon sinulle. Et siis ole yksin matkallasi.

Seuraavaksi haluan näyttää sinulle matkapuhelimen. Se tarkoittaa yhteisöä.
Jeesus ei halua sinun olevan yksin kävelylläsi. Hän on tietysti kanssasi, mutta Hän haluaa myös sinun olevan yhteydessä muihin Jeesuksen seuraajiin. Että puhut heidän kanssaan, vaihdat ajatuksia heidän kanssaan.
Yhteys muiden kristittyjen kanssa voi olla kirkossa. Mutta se voi olla myös kotiryhmä. Siellä tapaat kristittyjä kotona ja luet yhdessä Raamattua, rukoilet yhdessä jne.

Parasta on katsoa ympärilleen nähdäksesi, missä kaupungissasi tai alueellasi on muita kristittyjä, joita voit tavata. Haluaisin antaa sinulle vihjeen, että on tärkeää, että heillä on Raamattu perustana ja että he ovat avoimia Pyhälle Hengelle.

Sitten on neljäs kohta. Tämä neljäs vaihe on vesikaste. Upotus veteen.

Se symboloi, että annoit elämäsi Jeesukselle ja nyt kaikesta on tullut uutta. Että vanha itsesi ristiinnaulittiin, kuolit hänen kanssaan hengellisesti ja sitten nousit ylös hänen kanssaan! Se edustaa kuolemaa ja ylösnousemusta.

Upotus on oikea kaste veteen, ja ensimmäiset kristityt tekivät sen myös näin. Vauvan kastaminen tai vedellä kasteleminen sen sijaan ei ole oikein. Ehkä ajattelet: “Minä kastettiin vauvana, sen täytyy riittää.” Ei, anna itsesi kastaa oikein ja raamatullisesti upottamalla veteen. Mene vain katsomaan, onko olemassa kristittyjä, jotka voivat kastaa sinut.

Nämä ovat neljä vaihetta. Ja nyt lähdit matkaan reppusi kanssa.

Matkavarat eivät tietenkään pysy passiivisesti repussa, tarvitset matkavarat (erittäin käytännöllisiä) liikkeellä ollessa. Ihan kuin tavallisella vaelluksella. Siksi katsot jatkuvasti karttaasi, esimerkiksi: “Minne minun oikeastaan ​​pitää mennä? HERRA, ole kiltti ja puhu minulle!”
Jumala puhuu Raamatun kautta, mutta myös vaikutelmien, kuten henkisten tai akustisten kuultavien sanojen, kuvien, näkyjen ja unien kautta. Hän voi myös puhua sinulle muiden ihmisten kautta.
Löydät verkkosivuiltamme selittäviä artikkeleita tästä aiheesta “Jumala puhuu”, esimerkiksi kuinka testata vaikutelmia oikein (eli Raamattua ja Jumalan luonnetta vastaan).
Opi tuntemaan Hänen äänensä ja havaitse se henkilökohtaisesti puolestasi! Sitten olet oikeilla jäljillä. Sillä Hän on Hyvä Paimen ja te olette Hänen lampaansa, jotka voivat kuulla Hänen äänensä.

Tietysti on myös tärkeää jatkaa juomista. Täytetään uudestaan ​​ja uudestaan ​​Pyhällä Hengellä. Elämään Hänen voimassaan, aivan kuten ensimmäiset kristityt täyttyivät Pyhän Hengen voimalla helluntaina. Lisää aiheista Henkikaste ja Henkilahjat verkkosivuillamme.

Kuten jo mainittiin, yhteys muiden kristittyjen kanssa on myös tärkeää, samoin kuin vesikaste.

Voit lukea hyödyllisiä artikkeleita kaikista näistä opetuslapseutta koskevista aiheista verkkosivustoltamme.

Nyt lyhyt katsaus peräkkäisyyden vaiheisiin:


Näiden vaiheiden järjestys ei ole kriittinen! Joten voit ensin mennä kasteelle ja sitten saada Raamattu. Tai voit hankkia Raamatun heti ja mennä sitten kasteelle. Päätä itse (myös rukouksessa Jumalan kanssa), mitä voit tehdä ensin. Mutta: kaikki vaiheet ovat tärkeitä seuraamisen kannalta.

Vielä yksi asia: Nämä askeleet eivät ole välttämättömiä pelastukselle. Se tarkoittaa: Jos olet jo antanut elämäsi Jeesukselle (kuten selitin ensimmäisessä osassa), olet pelastettu. Mutta askeleet ovat kuuliaisuuden askelia. Sinun tulee mennä, jos haluat olla kuuliainen Jeesukselle. Koska Hän ei vain lähetä sinua matkallesi, Hän antaa sinulle tarvikkeet matkaa varten. Askeleet ovat vapaaehtoisia, mutta Jeesus pyytää sinua ottamaan ne.

Haluat seurata Jeesusta. Hän on Hyvä Paimen ja sinä haluat kuulla Hänen äänensä. Haluat tietää, mitä muuta Hän on suunnitellut sinulle henkilökohtaisesti (esim. henkilökohtainen kutsumuksesi). Haluat tietää, mitä Hän sanoo sinusta (eli sinun identiteettisi Hänessä). Haluaisit vaihtaa ajatuksia muiden kanssa ja kysyä heiltä esimerkiksi: “Mitä sinä olet kokenut Jumalan kanssa?” tai: “Mitä tämä ja tuo tarkoittaa Raamatussa?” jne.

Niin paljon opetuslapsuudesta… Ole siunattu!

Nettisivuiltamme löydät lisäapua peräkkäin.

Mene vain osoitteeseen:

www.message-for-you.net/discipleship

Löydät sieltä myös ilmaisia ​​latauksia, jaettavaa materiaalia ja paljon muuta!

Toivotamme sinulle paljon iloa ja siunausta matkallesi Jeesuksen kanssa!

Voit vapaasti jakaa tätä viestiä ei-kaupallisiin tarkoituksiin ilman muutoksia. Muut käyttötarkoitukset ja muutokset vaativat kirjallisen hyväksynnän www.message-for-you.net. Saatavilla myös muilla kielillä ja muina versioina (esim. äänitiedostoina, videoina, yksityiskohtaisena versiona, lyhytversiona, lastenversiona ja muina) ja joillain kielillä epävirallisessa (Du) muodossa ja virallisessa (Sie) muodossa.