Boodskap vir jou! Die beste boodskap ter wêreld in jou eie taal [Afrikaans/Afrikaans]

Please first read:
Attention, the following translation of the message has been automatically translated. The text may therefore contain errors. It is a temporary rough translation.
But you are free to share the text for non-profit purposes!
Please also read the article with more explanation: Explanation on the Temporary Rough Translations

Bitte vorher lesen:
Achtung, die folgende Übersetzung der Botschaft wurde automatisch übersetzt. Der Text kann deshalb Fehler enthalten. Es handelt sich um eine vorübergehende Rohübersetzung.
Du darfst den Text trotzdem gerne für nichtkommerzielle Zwecke weiterverbreiten!

Bitte lies auch den Artikel mit weiteren Erklärungen dazu: Erklärung zu den vorübergehenden Rohübersetzungen

Lees asseblief eers:
Waarskuwing, die volgende vertaling van die boodskap is outomaties vertaal. Die teks kan dus foute bevat. Dit is ‘n tydelike rou vertaling.
Jy is steeds welkom om die teks vir nie-kommersiële doeleindes te herverdeel!
Lees asseblief ook die artikel vir verdere verduidelikings: Verduideliking van die tydelike rou vertalings

inhoud

kort weergawe

boodskap vir jou!

Die Beste Boodskap In Die Wêreld In Jou Eie Taal

Die volgende boodskap het reeds die lewens van miljarde mense fundamenteel verander. Jou lewe kan vir altyd ten goede verander!
Neem hierdie tyd, want dit is die moeite werd.

 

 

Van www.message-for-you.net

Wonder jy soms hoekom daar soveel boosheid in hierdie wêreld is? Hoekom al die lyding? En hoe kan jy met vreugde in hierdie wêreld leef?

In hierdie boodskap wil ek vir julle vertel hoe die bose in hierdie wêreld gekom het. Maar ook hoe jy dit persoonlik kan oorkom en ware blywende joie de vivre kan kry.

Daar was ‘n engel in die hemel wat oor die troon van God gesit het. Die engel was Satan. Maar Satan het trots geword. Hy het uit eie vrye wil gekies om teen God in opstand te kom.

 

 

Daarom het God Satan uit die hemel gegooi.



 

 

God self is egter goed, buite Hom is daar geen goed nie. Satan het dus die heerlikheid wat hy by God gehad het, verloor. En so, met sy val, het Satan die bose in die wêreld gebring.

Hy het ook die vroeë mense versoek om teen God in opstand te kom. Satan self is vir altyd verlore en hy probeer mense van God af weghou sodat hulle verlore sal gaan en nie gered word nie.

 

Ons foute, ons skuldgevoelens – wanneer ons lieg, steel, slegte gedagtes of slegte woorde het… dit alles skei ons daarvan om met God in aanraking te kom.

 



Dit is vir eers slegte nuus, maar dit stop nie daar nie. Daar is ‘n eenvoudige oplossing vir hierdie probleem. En hierdie oplossing het ‘n naam: Jesus

Omdat God ons liefhet! En Hy gee elke mens ten minste een kans in hul lewe om hierdie oplossing te aanvaar. Hierdie boodskap is jou kans!

 

 

 

Eerstens wil ek jou presies vertel wie Jesus is:

Hemelse Vader, Jesus en die Heilige Gees is God. Daar is drie goddelike Persone wat saam die Drie-eenheid vorm. Hierdie eenheid maak God. Jesus is dus ewig en almagtig. En Hy is Skepper.

Maar Jesus het vrywillig sowat 2000 jaar gelede as ‘n ware mens in hierdie wêreld gekom.

 

 

 

 

 

Hy is deur die Heilige Gees ontvang en uit ‘n maagd gebore. Hy het ‘n menslike lewe gelei sonder foute en in ‘n volmaakte geestelike verhouding met die Vader. Hy het die wêreld gewys hoe God is…

Toe het Hy vrywillig en plaasvervangend vir ons skuld en foute aan die kruis gesterf. Op die derde dag het Hy uit die graf opgestaan. En later het Hy weer na die Hemelse Vader teruggekeer.

Hoekom het Hy dit gedoen? Hy het na die kruis gegaan om al die skuld namens jou te dra. Sodat jy VRY daarvan kan wees! Maar jy besluit self of jy hierdie geskenk aanvaar of nie.

 

 

Dit beteken: Hoe besluit jy?

Aanvaar jy God se gawe?
Indien wel, dan sal jy gered word en ‘n kind van God word!

Verwerp jy God se gawe?
Dan bly jy verlore. Dit beteken ook later na die dood ‘n ewige skeiding van God, in diepe duisternis.

Jy kan NOU God se geskenk aan jou aanvaar! Of jy kan dit in die hoek los en daarvan vergeet… Maar wees bewus van die implikasies.

Op die oomblik, vandag, is die oomblik wanneer jy kan sê: “Ja, Jesus, ek wil vir jou my lewe gee!”
In die oomblik van jou bekering tot Jesus, sal die Heilige Gees kom en in jou bly. Deur Hom word jy geestelik, innerlik, wedergebore – en as kind van God in die hemelse familie gebore!

Bid nou saam met my aan die kruis.

Ek begin met die gebed en sê dit sin vir sin sodat jy dit (hardop!) kan sê.

Die volgende gebed is nie ‘n formule nie, maar ‘n voorstel. Jy kan Jesus ook in jou lewe nooi met die woorde wat jy self geformuleer het. Die belangrikste ding is jou besluit. Bid steeds LOOP, nie net in jou gedagtes nie. Om hardop te bid in hierdie geval is ‘n belydenis voor die fisiese en geestelike wêreld.

“Liewe HERE JESUS,

Ek wil nou soos ‘n kind glo dat ek jou kan leer ken. Dat jy betaal het vir my skuld, vir my swakhede. En so nou blameer ek julle almal.

(Vertel Hom alles spesifiek en gee dit vir Hom!
Sê vir Hom: “Jesus, dit en dat was nie reg nie… Ek het daar gelieg…” ens.)

Dankie Jesus dat U my vergewe het! Jesus, ek aanvaar U nou as my gids in die lewe! En ek vra jou, gee my jou Heilige Gees! Dankie dat jy my nou red en my jou kind maak!

AMEN.”

As jy net so gebid het, dan wil ek jou gelukwens! Want jy sal nie verdwaal as jy nou jou lewe vir Jesus gegee het nie!

Vertel ander van jou besluit vir Jesus! Jy kan ook hierdie boodskap aanbeveel.

As jy nog vrae het, wil ek aanbeveel dat jy ook na die gedetailleerde weergawe van die boodskap luister of lees. U kan hulle op ons webwerf vind.

Op ons webwerf vind jy ook meer oor hoe jy Jesus nou kan volg.

Gaan net na:

www.message-for-you.net/discipleship

Ons wens jou baie vreugde en seën toe op jou pad saam met Jesus!

Voel vry om hierdie boodskap te herverdeel vir nie-kommersiële doeleindes sonder wysiging. Ander gebruike en veranderinge vereis die skriftelike goedkeuring van www.message-for-you.net. Ook daar beskikbaar in ander tale en in ander weergawes (bv. as oudiolêers, video’s, gedetailleerde weergawe, kort weergawe, kinderweergawe en ander) en in sommige tale in informele (Du) vorm en in formele (Sie) vorm.

Gedetailleerde weergawe

boodskap vir jou!

Die Beste Boodskap In Die Wêreld In Jou Eie Taal

Lang weergawe (Deel 1)

Die volgende boodskap het reeds die lewens van miljarde mense fundamenteel verander. Jou lewe kan vir altyd ten goede verander!

Neem hierdie tyd, want dit is die moeite werd.

Ons adverteer NIE vir enige sekte nie.
Met hierdie boodskap wil ons mense help om hul lewens (en die lewens van hul medemens) te heroriënteer na die persoon van Jesus.

Van www.message-for-you.net
(Ook beskikbaar in ander tale.)

Baie mense skryf vir my in ons bediening op die internet. En dan vra ek hulle dikwels die vraag: “Het jy al bewustelik jou lewe vir Jesus gegee?” En baie sê dan: “Ja, natuurlik bid ek elke aand.”, “Ek bid altyd voor ek gaan slaap.”, “Ek praat gereeld met God.” Of ook: “Ek glo in God.” En hulle sê dan: “Ja, natuurlik het ek reeds my lewe vir Jesus gegee.”

Daar is baie verskillende antwoorde. Sommige sê ook: “Ja, ek is as baba gedoop…”. En sommige sê: “Ja, Jesus is ‘n goeie geestelike leraar / ‘n goeie mens / ‘n goeie voorbeeld…”. Daar is dus baie verskillende antwoorde. Maar hierdie mense het een ding in gemeen: hulle het nog nie bewustelik hul lewens aan Jesus oorgegee nie. Hulle glo soort van in Hom en bid van tyd tot tyd, maar hulle het nog nie hulle lewens aan Hom gegee nie.

Om dit te verstaan, wil ek dit graag aan jou verduidelik met behulp van ‘n marathon. Die hardlopers wag totdat die skeidsregter die wegspringsein gee. En dan begin hulle hardloop. En verbeel jou nou jy is een van hierdie hardlopers. En jy wag nie vir die wegspringsein nie, jy begin net hardloop…

En jy hardloop en hardloop en hardloop… En jy probeer regtig. Jy gebruik al jou krag! En jy is bly want jy kan reeds die eindpunt sien… Maar die man by die eindpunt sê vir jou: “Jammer, ek kan nie vir jou ‘n wenner se medalje gee nie.” En jy sê: “Wat?! Hoekom nie? Ek het net soos die ander gehardloop!”

En die man sê vir jou: “Ja, maar jy het sonder ’n wegspringsein begin hardloop! Jou ras is ongeldig. Ongelukkig het jy dit verloor.”

En dit is presies dieselfde met om in Jesus te glo sonder om jou lewe aan Hom oor te dra. Dit is soos ‘n marathon sonder ‘n begin.

Maar Jesus wil hê jy moet oorwin. En as ‘n ewige wenner en nie as ‘n ewige verloorder nie. Hy wil regtig hê jy moet hierdie wenner se medalje ontvang. Dat jy vir altyd by Hom kan wees! En dit sluit die oorgawe van lewe in.

En jy wonder seker hoe hierdie lewensoorgawe aan Jesus lyk. En wat beteken dit met die “begin sein”. En ek wil graag vir jou sê presies wie Jesus is.

 

Wie is Jesus vir jou persoonlik?

Was Hy ‘n goeie man? ‘n Goeie onderwyser?

– Waar dit dalk interessant kan wees om die Bergpredikasie te hoor… Is Hy een van baie geestelike meesters? So is Hy in lyn met Boeddha, Mohammed, ens…? Is Hy vir jou ‘n stigter van ‘n godsdiens? Ek wil graag vir jou sê wie Jesus REGTIG is.

Wie is Jesus?

Hemelse Vader, Jesus en die Heilige Gees is God. Daar is drie goddelike Persone wat saam die Drie-eenheid vorm. Hierdie eenheid maak God. Jesus is dus ewig en almagtig. En Hy is Skepper.



Maar Jesus het vrywillig sowat 2000 jaar gelede as ‘n ware mens in hierdie wêreld gekom.











Hy is deur die Heilige Gees ontvang en uit ‘n maagd gebore. Hy het ‘n menslike lewe gelei sonder foute en in ‘n volmaakte geestelike verhouding met die Vader. Hy het die wêreld gewys hoe God is…

Toe het Hy vrywillig en plaasvervangend vir ons skuld en foute aan die kruis gesterf. Op die derde dag het Hy uit die graf opgestaan. En later het Hy weer na die Hemelse Vader teruggekeer.

Ek sal jou binne ‘n oomblik meer vertel oor hoekom Jesus dit gedoen het – en wat dit vir jou beteken…

Jesus het dus in hierdie wêreld gekom as ‘n mens soos ons. Hy het soos ons gelewe. Net met een groot verskil: Hy was heeltemal rein, vol liefde en waarheid. Hy het nooit gelieg nie, Hy het altyd die waarheid gepraat. Hy het selfs van homself gesê dat Hy die waarheid verpersoonlik is! Wie kan dit beweer? Kan jy sê jy is die waarheid verpersoonlik? Of persoonlik liefde? … Jesus het dit van homself gesê! En Hy het gesê: “Ek is die weg, die waarheid en die lewe!”

En toe sê Hy iets baie belangrik: “…Niemand kom na die Vader behalwe deur My nie!” En dit is so belangrik, dit is waaroor dit gaan.

So, Jesus is die een wat jou hand wil vat en vir jou wil sê: “Aanvaar My en Ek sal jou na die hemelse Vader lei! Ek sal jou hemel toe neem, na my koninkryk toe!”

Dit is die oorgawe van die lewe – dat jy vir hom sê (bv.): “Ja, ek wil dit hê! Ek wil vir altyd by jou wees! Nie net so nou en dan in die alledaagse lewe nie… nie net op Sondae nie… vir altyd! Ek wil hê jy moet my lewensgids wees. Dat jy my goeie herder is en ek jou skape is wat jou volg. Wat jou stem hoor, wat regtig voluit saam met jou wil lewe!”

Hierdie boodskap is soveel dieper… En ek wil vir jou wys wat Jesus VIR JOU gedoen het.

Ek wil graag vir jou die kruis wys. Alles word aan die kruis besluit. Jy mag dalk vra, “Was dit nie net ‘n aaklige dood nie? Wat het dit met my te doen?”

Ek het vroeër gesê dat Jesus in reinheid, in liefde gelewe het. Soos GEEN ander mens nie! Sonder skuld, sonder skuld. Maar Jesus het nie net na hierdie wêreld gekom om ons te wys hoe om te lewe nie. Maar ook om vir ons aan die kruis te sterf.

Omdat ons, jy en ek, almal van ons, ons maak altyd foute. Ons is nie perfek nie. Maar Jesus het na ons toe gekom as ‘n volmaakte man! Jesus is perfek! Maar ons foute, ons skuldgevoelens – wanneer ons lieg, steel, slegte gedagtes of slegte woorde het… dit alles skei ons daarvan om met God in aanraking te kom. Dit is asof iets tussen ons gestoot het. En dit het meer en meer geword…
En Jesus kan hierdie kontak herstel! Hy wil jou aan die hand vat en sê: “Kom, ek vat jou terug na waar jy regtig hoort, na jou hemelse tuiste!” Hy wil nie hê jy moet verdwaal nie. Skuldgevoelens sal jou vir ewig van God skei. As jy haar nie aan die kruis sit nie. Miskien dink jy: “Ek is eintlik ‘n goeie mens..?! Dis nie my skuld nie?!” Dink dan aan waar jy gelieg het… waar jy nie die waarheid gepraat het nie.

Ek wil nou ook vir julle vertel hoe die bose in hierdie wêreld gekom het.

Hoe het skuld in die wêreld gekom?

Daar was ‘n engel in die hemel wat oor die troon van God gesit het. Die engel was Satan.









Maar Satan het trots geword. Hy het uit eie vrye wil gekies om teen God in opstand te kom. Daarom het God Satan uit die hemel gegooi.




God self is egter goed, buite Hom is daar geen goed nie. Satan het dus die heerlikheid wat hy by God gehad het, verloor. Omdat hy die kwaad gekies het.




En so, met sy val, het Satan die bose in die wêreld gebring. Hy het ook die vroeë mense versoek om teen God in opstand te kom. Hulle het onder die heerskappy van Satan gekom en onder die mag van die bose…Satan self is vir altyd verlore en hy probeer mense van God af weghou sodat hulle verlore sal gaan en nie gered word nie.

Daarom het Jesus na hierdie wêreld gekom en Hy sê vir ons: “Ek wil hê julle moet terugkom na My toe sodat ons weer ’n diep vriendskap kan hê!” En toe gaan Hy vir jou na die kruis: “Daar aan die kruis neem ek al hierdie skuldgevoelens op myself!”

En Hy het ook jou geestelike beserings gedra. Hy het dit alles gesien en sê vir jou: “Ek wil nie hê jy moet in ewige rou wees nie! Ek wil jou my vreugde gee!” Hy het jou hartseer, jou pyn, jou eensaamheid gevat. Hy sien dit alles! Hy gee nie om vir jou nie! Hy het na die kruis gegaan daarvoor. En Hy sê vir jou: “Kyk, Ek het klaar alles vir jou gedoen! Aanvaar dit asseblief!” En Hy wil vir jou Sy liefde gee. Hy het Sy liefde aan die kruis gewys. Hy sê: “Kyk, aan die kruis sien jy hoe lief ek JOU het!

Dit beteken: Hoe besluit jy?

Aanvaar jy God se gawe? Indien wel, dan sal jy gered word en ‘n kind van God word!

Verwerp jy God se gawe? Dan bly jy verlore. Dit beteken ook later na die dood ‘n ewige skeiding van God, in diepe duisternis.

Jy kan NOU God se geskenk aan jou aanvaar! Of jy kan dit in die hoek los en daarvan vergeet…
Maar wees bewus van die implikasies.

Op die oomblik, vandag, is die oomblik wanneer jy kan sê: “Ja, Jesus, ek wil vir jou my lewe gee!”

Wat sal gebeur wanneer jy tot Jesus bekeer?

Op die oomblik van jou bekering tot Jesus sal die Heilige Gees kom en in jou bly.








Deur Hom word jy geestelik, innerlik, wedergebore – en as kind van God in die hemelse familie gebore! Jou sogenaamde “ou mens” sterf dan geestelik saam met Jesus aan die kruis en jy ontvang nuwe lewe van hom. Dit gee jou ‘n heeltemal nuwe identiteit – van bedelaarskind tot koningskind!

As kind van God kan jy dan in die krag van die Heilige Gees lewe – en nie meer onder die heerskappy van die bose hoef te leef nie! (Jy sal steeds vrye wil hê hiervoor) En Jesus gee jou ook Sy mag om mense uit die hande van Satan te ruk!

Bid nou saam met my aan die kruis.

Ek begin met die gebed en sê dit sin vir sin sodat jy dit (hardop!) kan sê.

Die volgende gebed is nie ‘n formule nie, maar ‘n voorstel. Jy kan Jesus ook in jou lewe nooi met die woorde wat jy self geformuleer het. Die belangrikste ding is jou besluit. Jesus sien jou hart, Hy weet wat jy bedoel. Bid steeds LOOP, nie net in jou gedagtes nie. Om hardop te bid in hierdie geval is ‘n belydenis voor die fisiese en geestelike wêreld.

“Liewe HERE JESUS,

Ek wil soos ‘n kind glo nou dat ek jou kan leer ken. Dat jy betaal het vir my skuld, vir my swakhede. En daarom gee ek nou alles vir jou, alles wat my weeg, alles wat ek saam met my ronddra. Ek sal jou alles gee wat ek tot dusver verkeerd gedoen het.

(Vertel Hom alles spesifiek en gee dit aan Hom oor! Sê vir Hom, “Jesus, dit en dat was nie reg nie… Ek het gelieg…” ens.
Soos jy alles aan Hom oorgee, bedek Sy bloed alle skuld. Sy bloed bedek jou.)

Dankie Jesus dat U my nou vergewe! Dankie dat jy my skoon was! Jesus, ek aanvaar U nou as my gids in die lewe! As my Heer! As my verlosser! En ek vra jou: Kom in my lewe in! En ek vra jou, gee my jou Heilige Gees! Vul my met U Heilige Gees! Dankie dat jy my nou gered het! Dankie dat ek nou jou kind is!

AMEN.”

As jy net so gebid het, dan wil ek jou gelukwens! Want dan het jy ‘n ewige wenner geword. Toe wag jy vir die “start sein” en vertrek. Die “ras” is nou geldig!

En dit wil ek vir julle sê, uit Johannes 3:16: “God het die wêreld so liefgehad dat Hy sy enigste Seun gegee het, sodat elkeen wat in Hom glo, nie verlore mag gaan nie maar die ewige lewe kan hê.”

Dit beteken jy sal nie verdwaal as jy nou jou lewe vir Jesus gegee het nie! Nou is dit veilig, nou kan jy “sekerheid van verlossing” hê. “Versekering van redding” beteken dat jy 100% seker is dat jy hemel toe gaan. En nie uit prestasie nie, maar omdat jy aanvaar het wat Jesus vir jou aan die kruis gedoen het! Jy is nou gered. – Uit genade. Omdat jy Sy gawe aangeneem het.

Maar nou gaan dit nog verder. Want nou het jy net jou pad gebaan. Dit gaan nou oor opvolging. Hy is die goeie herder en jy volg hom. En hoe dit presies lyk, sal ek jou in die tweede deel vertel.



Vertel ander van jou besluit vir Jesus! Jy kan ook hierdie boodskap aanbeveel.








Nou vir die tweede deel oor opvolging…




boodskap vir jou!

Die Beste Boodskap In Die Wêreld In Jou Eie Taal

Hoe om voort te gaan (deel 2 van die boodskap)

Dit is die tweede deel van die grootste boodskap in die wêreld wat die lewens van miljarde mense fundamenteel verander het.

Van www.message-for-you.net

(Ook beskikbaar in ander tale.)

As jy nie die eerste deel van hierdie boodskap gekyk of geluister het nie, doen dit asseblief eers.

Nou vir die tweede deel…

 

Die kruis is dus die beginpunt. En as jy jou lewe vir Jesus gegee het, dan het jy die regte besluit geneem!

En nou gaan dit aan. Toe jy jou lewe vir Jesus gegee het, het jy (figuurlik gesproke) jou rugsak geneem en dit leeggemaak. Daar was baie rommel in jou rugsak wat jy nie meer nodig het nie. En jy het gesê: “Jesus, ek gee dit alles vir jou!” Jy het dit alles vir Hom gegee. En soos reeds gesê, was daar dinge in wat jy nie meer nodig het nie (bv. skuldgevoelens, geestelike beserings, ens.).

Wat Jesus nou wil doen is: Hy wil jou rugsak hervul!

Hy wil vir jou nuttige dinge gee om saam te neem. Soos reisbenodigdhede wat jy onderweg nodig het.

Eerstens is dit natuurlik baie belangrik dat jy iets by jou het om te drink. Sodat jy nie op pad doodgaan van die dors nie. Ek sal simbolies vir jou ‘n waterbottel wys met vars, helder, gesonde water. Die water verteenwoordig die Heilige Gees. Toe jy jou lewe aan Jesus gegee het, het die Heilige Gees in jou gekom.

Die Heilige Gees is dan in jou, maar jy kan telkens weer met Hom vervul word. “Drink” so te sê van hom. Daarom is dit belangrik dat jy ook hierdie lewende water drink…en so word jy altyd verfris daardeur.
Die Heilige Gees is ‘n persoon, Hy is God. Maar jy kan ook Sy krag ervaar, met Hom vervul word en so te sê Sy krag drink.
Dit is ook belangrik vir dissipelskap dat jy in die Heilige Gees gedoop word. Dat jy in Sy krag gedompel sal word. Dit beteken ook “ Geesdoop ” of “doop in die Heilige Gees”. Ek skryf in meer besonderhede oor die doop van die Gees in ‘n artikel op ons webwerf. Kyk asseblief daarna.

Vervolgens is dit natuurlik ook belangrik dat jy weet waarheen jy op pad is. Jesus gee jou so te sê die aanwysings.

Hierdie aanwysings staan ​​vir die Bybel of God se Woord.

Jy dink dalk: “Maar ek het ’n Bybel en ek het dit al soveel keer gelees, maar ek verstaan ​​dit net nie!” Dit is omdat die enigste manier om die Bybel te verstaan ​​deur die Heilige Gees is. Die Heilige Gees sal die woord vir jou ontsyfer. En Hy sê so te sê vir jou: “Ek sal vir jou verduidelik hoe om die Bybel te lees. Ek sal vir jou verduidelik wat dit beteken.” En skielik is dit soos wanneer jy die lig sien en jy besef: “Haai, skielik is alles vir my duidelik!”
En jy kan ook die Heilige Gees vra om ‘n paar dinge vir jou te verduidelik: “Wat beteken hierdie teks? En wat beteken dit vir my persoonlik?” Hy maak dan die Woord vir jou lewendig. Jy is dus nie alleen op pad nie.

Vervolgens wil ek vir jou ‘n selfoon wys. Dit staan ​​vir gemeenskap.
Jesus wil nie hê jy moet alleen op jou stap wees nie. Hy is natuurlik by jou, maar Hy wil ook hê dat jy kontak moet hê met ander volgelinge van Jesus. Dat jy met hulle praat, idees met hulle uitruil.
Gemeenskap met ander Christene kan in ‘n kerk wees. Maar dit kan ook ‘n tuisgroep wees. Waar jy Christene by die huis ontmoet en jy saam Bybel lees, saam bid ens.

Die beste ding om te doen is om rond te kyk om te sien waar daar ander Christene in jou dorp of in die omgewing is wat jy kan ontmoet. Ek wil jou graag die wenk gee dat dit belangrik is dat hulle die Bybel as basis het en dat hulle oop is vir die Heilige Gees.

Dan is daar ‘n vierde punt. Hierdie vierde stap is waterdoop. Die onderdompeling in die water.

Dit simboliseer dat jy jou lewe vir Jesus gegee het en nou het alles nuut geword. Dat jou ou mens gekruisig is, jy het geestelik saam met hom gesterf en toe saam met hom opgestaan! Dit verteenwoordig dood en opstanding.

Onderdompeling is die korrekte doop in water, en die eerste Christene het dit ook so gedoen. Babadoop of besprinkeling met water, aan die ander kant, is nie korrek nie. Miskien dink jy: “Ek is as baba gedoop, dit moet genoeg wees.” Nee, laat jou asseblief reg en Bybels doop met onderdompeling in water. Gaan kyk maar of daar Christene is wat jou kan doop.

Dit is die vier stappe. En nou vertrek jy met jou rugsak.

Natuurlik bly die reisbenodigdhede nie passief in die rugsak nie, jy benodig die reisbenodigdhede (baie prakties) onderweg. Net soos ‘n gewone staptog. Daarom bly jy na jou kaart kyk, byvoorbeeld: “Waarheen moet ek eintlik gaan? HERE, praat asseblief met my!”
God praat deur die Bybel, maar ook deur indrukke soos geestelike of akoestiese hoorbare woorde, deur prente, visioene en deur drome. Hy kan ook met jou praat deur ander mense.
Jy kan verduidelikende artikels oor hierdie onderwerp “God se spreek” op ons webwerf vind, byvoorbeeld hoe om jou indrukke korrek te toets (naamlik teen die Bybel en teen God se karakter).
Leer Sy stem ken en neem dit persoonlik vir jou waar! Dan is jy op die regte pad. Want Hy is die Goeie Herder en julle is Sy skape wat Sy stem kan hoor.

Dit is natuurlik ook belangrik om aan te hou drink. Om weer en weer deur die Heilige Gees vervul te word. Om in Sy krag te lewe, net soos die eerste Christene gevul is met die krag van die Heilige Gees met Pinkster. Meer oor die onderwerpe van Gees doop en Gees gawes op ons webwerf.

Soos reeds genoem, is gemeenskap met ander Christene ook belangrik, so ook die waterdoop.

Jy kan nuttige artikels oor al hierdie onderwerpe oor dissipelskap op ons webwerf lees.

Nou ‘n kort oorsig met die stappe van die opvolging:


Die volgorde van hierdie stappe is nie krities nie! Jy kan dus eers gedoop word en dan ‘n Bybel kry. Of jy kan dadelik ‘n Bybel kry en dan gedoop word. Besluit self (ook in gebed saam met God) wat jy eerste kan doen. Maar: Alle stappe is belangrik vir opvolging.

Nog een ding: Hierdie stappe is nie nodig vir redding nie. Dit beteken: As jy reeds jou lewe aan Jesus gegee het (soos ek in die eerste deel verduidelik het), dan is jy gered. Maar die stappe is stappe van gehoorsaamheid. Jy moet gaan as jy aan Jesus gehoorsaam wil wees. Omdat Hy jou nie net op pad stuur nie, Hy gee vir jou die voorsiening vir die reis. Die stappe is vrywillig, maar Jesus vra jou om dit te neem.

Jy wil Jesus volg. Hy is die Goeie Herder en jy wil Sy stem hoor. Jy wil weet wat Hy nog vir jou persoonlik beplan het (bv. jou persoonlike roeping). Jy wil weet wat Hy van jou sê (dus jou identiteit in Hom). Jy sal graag idees met ander wil uitruil en vir hulle vra, byvoorbeeld: “Wat het JY met God ervaar?” of: “Wat beteken dit en dat in die Bybel?” ens.

Soveel vir die dissipelskap… Wees geseënd!

Op ons webwerf sal jy verdere hulp vir die opvolging vind.

Gaan net na:

www.message-for-you.net/discipleship

Jy sal ook gratis aflaaie, materiaal om te deel en nog baie meer daar vind!

Ons wens jou baie vreugde en seën toe op jou pad saam met Jesus!

Voel vry om hierdie boodskap te herverdeel vir nie-kommersiële doeleindes sonder wysiging. Ander gebruike en veranderinge vereis die skriftelike goedkeuring van www.message-for-you.net. Ook daar beskikbaar in ander tale en in ander weergawes (bv. as oudiolêers, video’s, gedetailleerde weergawe, kort weergawe, kinderweergawe en ander) en in sommige tale in informele (Du) vorm en in formele (Sie) vorm.